۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

برگزاري دومين همايش ملي دفاتر پيشخوان خدمات دولت

به گزارش ICTPRESS؛ ستاد خبري دومين همايش ملي دفاتر پيشخوان خدمات دولتي اعلام كرد كه در راستاي منويات مقام معظم رهبري در تبيين عدالت‌ورزي، كاهش فساد اقتصادي و اداري و استفاده آسان اقشار جامعه از خدمات دولت الكترونيكي و هم‌چنين سياست دريافت خدمات دولتي به صورت مساوي براي همه اقشار جامعه توسط دولت خدمت‌گذار، دومين همايش ملي دفاتر پيشخوان خدمات دولت در پنجم دي‌ماه سال جاري در سالن اجتماعات وزارت كشور با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني رييس جمهوري و رييس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور و مسئولان سازمان‌هاي دولتي، شركت‌هاي خدماتي و اعضاي دفاتر پيشخوان برگزار مي‌شود.
بررسي دستاوردهاي دفاتر پيشخوان خدمات دولت و چشم‌انداز آن‌ها، بررسي ارتقاي كمي و كيفي خدمات دفاتر پيشخوان خدمات دولت و ارائه راهكارهاي افزايش ضريب نفوذ دفاتر پيشخوان خدمات دولت در جامعه و چگونگي ترغيب دستگاه‌ها و سازمان‌ها، جهت واگذاري خدمتشان به اين دفاتر از اهداف اصلي برگزاري اين همايش است.
براساس اين گزارش، دفاتر پيشخوان خدمات دولت در راستاي تجميع خدمات عمومي و دولتي و تمركززدايي و افزايش بازدهي در سرعت و كيفيت خدمات كشوري، كاهش فاصله مراكز خدماتي و دولتي با مخاطبان و توزيع مناسب امكانات در شهرها و روستاهاي كشور و هم‌چنين ارائه خدمات دولتي به‌طور عادلانه براي تمام آحاد جامعه ايجاد شده است كه تاكنون حدود 16 هزار دفتر پيشخوان خدمات با عناوين مختلف در سطح كشور به فعاليت مي‌پردازند كه نزديك به 10 هزار واحد آن در روستاها و حدود شش هزار در شهرها مستقر هستند.
بنا بر اعلام ستاد خبري، دومين همايش ملي دفاتر پيشخوان خدمات دولت، در اين همايش از 18 تن از برگزيدگان دفاتر پيشخوان، استانداران برتر، انجمن‌هاي صنفي، سازمان‌هاي خدمت‌رسان‌ برتر، روساي كارگروه‌هاي استاني، دبيران كارگروه‌هاي استاني، با اهداي لوح يادبود تقدير به عمل خواهد آمد.
اعضاي دفاتر پيشخوان خدمات دولت بايد براي حضور در اين همايش از طريق وب سايت www.pishkhan.org ثبت نام به عمل آورند تا كارت‌هاي ويژه آن‌ها جهت حضور در همايش صادر شود.
شركت‌كنندگان در اين همايش جهت دريافت خدمات از كانون دفاتر پيشخوان خدمات دولت در اولويت خواهند بود با توجه به محدوديت حضور شركت‌كنندگان لازم و ضروري است، روساي دفاتر جهت ثبت نام تسريع كنند.
هم‌چنين در كنار اين همايش نمايشگاهي با هدف ارائه جديدترين فعاليت‌هاي صورت گرفته در دفاتر پيشخوان خدمات دولت توسط سازمان‌ها و شركت‌هاي خدمات‌دهنده در دفاتر پيشخوان برپا مي‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

32974