۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

فیضی : فناوري اطلاعات يكي از صنايع مهم و زيرساختي است

به گزارش ICTPRESS ؛ صابرفيضي، مدير عامل شركت مخابرات ايران، بازرگانی و فناوری اطلاعات با بيان اين‌كه میان حوزه‌هاي صنعت، بازرگاني و فن‌آوري اطلاعات ارتباط تنگاتنگي وجود دارد، گفت: نقش و تاثير فناوري اطلاعات در تجارت غير قابل انكار است و با توجه به اين‌كه فناوري اطلاعات به عنوان يكي از صنايع مهم و زيرساختي محسوب مي‌شود بنابراين در جشنواره صنعت، بازرگاني و فناوري اطلاعات بايد به مباحث و حوزه‌هاي ذيربط اين رشته بيشتر توجه شده و مورد بحث وبررسي قرار گيرد.
فيضي ابراز داشت:  استفاده از فناوري اطلاعات منجر به كاهش هزينه، صرفه‌جويي در وقت و زمان در همه حوزه‌ها مي‌شود و علاوه بر آن فناوري اطلاعات، بهره‌وري را نيز افزايش مي‌دهد.
وي در ادامه با بيان اينكه جشنواره صنعت، بازرگاني و فناوري اطلاعات، موضوعات بسيار مهم و زيرساختي در كشور را مورد بررسي قرار مي‌دهد و به اين دليل از ارزش و اهميت ويژه‌اي برخوردار است، ابراز داشت: در اين جشنواره بايد اين موضوع مورد بررسي قرار گيرد كه چگونه فناوري اطلاعات در بخش تجارت، بازرگاني و موارد ديگر مي‌تواند به جهتي برود تا بتوان سرويس‌هاي بهتر و خدمات بيشتري در اختيار مردم قرار گيرد.
وي تاكيد كرد: فن‌آوري اطلاعات و مديريت استراتژيك از جمله موضوعات مهم و قابل بحثي است كه در اين ‌گونه جشنواره‌ها بايد روي آن بحث شود تا مردم نيز با آن آشنايي بيشتري پيدا كنند.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی ITICIR2012 ، دومین جشنواره صنعت ، بازرگانی و فناوری اطلاعات دی ماه امسال در برج میلاد تهران با حضور متخصصان این حوزه برگزار می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

33639