۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

فناوری جدید کسپرسکی منتخب Tolly Group شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، نتایج اولین ارزیابی مستقل ویژگی‌ها و قابلیت مدیریت نرم‌افزارهای شرکتی امنیت کاربران نهایی فناوری اطلاعات منتشر شده‌اند. شرکت Tolly Group یکی از آزمایشگاه‌های پیشتاز در آزمایش مستقل محصولات، این ارزیابی مقایسه‌ای را برای آزمایش محصولات مشابه پنج فروشنده عمده انجام داد. این ارزیابی برتری جدیدترین نرم‌افزار محافظت از کاربر نهایی آزمایشگاه کسپرسکی را نشان می‌دهد. انواع کنترل‌های هوشمند این نرم‌افزار، از الگوهای آماده برای راه‌اندازی گرفته تا مواردی که کنترل تکی را برای هر یک از ویژگی‌ها فراهم می‌کنند، از اهمیت خاصی برخوردار هستند. کاربران آزمایشگاه کسپرسکی تاکنون از بالاترین سطح محافظت برخوردار بوده‌اند، اما اکنون می‌توانند از امنیت فناوری اطلاعات جامع‌تر با استفاده از کنترل پیشرفته و تک به تک دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز بهره‌مند شوند.
نرم‌افزار Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows در مقایسه با محصولات رقیب چندین ویژگی بی‌نظیر و پیشرفته را ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌هایی که شرکت Tolly Group بر آنها تأکید کرده است، می‌توان به عملکرد گسترده کنترل برنامه با اجرای انعطاف‌پذیر انکار پیش‌فرض (Default Deny) اشاره کرد که در اکثر محصولات رقیب موجود نیست. بیشترین تعداد گزینه‌ها از ویژگی انکار پیش‌فرض آزمایشگاه کسپرسکی پشتیبانی می‌کنند تا کنترل برنامه‌ها را با استفاده از دسته‌بندي‌هایی نظیر متاديتا، جمع کنترلی یا مسیر فایل یک برنامه میسر سازند. یک گزینه داخلی «تصویر طلایی» (golden image) نیز برای مستثنی کردن فرایندهای سیستم و گروه‌های «بهنگام‌ساز مطمئن» (trusted updater) فراهم شده است.
در ارتباط با کنترل وب، نرم‌افزار آزمایشگاه کسپرسکی به عنوان تنها نرم‌افزاری شناخته شد که «محافظت و مدیریت سراسری وب را در یک محصول مجزا» فراهم می‌کند.
در نهايت نيز، مجموعه ویژگی «کنترل دستگاه» کسپرسکی در مقایسه با محصولات رقیب به عنوان گسترده‌ترین مجموعه ویژگی شناخته شد، در حالی که فقط یک نرم‌افزار رقیب قادر به فراهم کردن سطوح قابل مقایسه‌اي از کنترل تک به تک بود. اما این رقیب برای کسب کنترل مشابه دستگاه، کاربر را وادار مي‌كند که نرم‌افزارهای جداگانه خریداری کند.
نیکولای گِرِبِنیکوف، مدیر اجرایی فناوری آزمایشگاه کسپرسکی توضیح داد که: «اگرچه همه فروشنده‌های نرم‌افزارهای امنیتی به محافظت ضد بدافزار از کاربران نهایی شرکت‌ها توجه زیادی می‌کنند، این امر تنها عامل امنیت IT بهتر نیست. بهترین نتیجه زمانی حاصل می‌شود که شرکت‌ها سیستم‌های فناوری اطلاعات خود را به عنوان ساختار پیچیده‌ای در نظر بگیرند که باید به طور بلادرنگ و مؤثر مدیریت شود. ارزیابی شرکت Tolly Group مؤید این است که نرم‌افزار ما متنوع‌ترین مجموعه ابزار را برای محافظت، کنترل و مدیریت کاربران نهایی شرکت‌ها با استفاده از الگوهای کارآمد بدون نیاز به نصب و نیز کنترل تک به تک همه ابعاد امنیت فناوری اطلاعات شرکت‌ها عرضه می‌کند.»
نرم‌افزار Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows در 6 اکتبر سال 2011 به همراه نرم‌افزار کاملاً مديريتي جدید Kaspersky Security Center به بازار عرضه شد. این نرم‌افزار، جزء الحاقی قابل توجه و مهمی برای مجموعه امنیت سازمانی Kaspersky Open Space Security است. از جمله مزایای اصلی نرم‌افزار جدید امنیت کاربر نهایی برای شرکت‌ها، می‌توان به محافظت کامل ضد بدافزاری، پشتیبانی از فناوری ابری Kaspersky Security Network، گزینه‌های جامع قرار دادن در فهرست موارد ایمن و عملکرد پیشرفته کنترل دستگاه، برنامه و وب اشاره کرد.
بررسی ویژگی و قابلیت مدیریت که توسط شرکت Tolly Group انجام شد، آزمایش مستقل جدید کارایی محافظت در برابر بدافزار که توسط AV-Test.org اجرا شد را تکمیل می‌کند. در این آزمایش، نرم‌افزار Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows به دلیل محافظت کارآمد، حذف نرم‌افزارهای مخرب، کارایی و قابلیت استفاده خود رتبه اول را کسب کرد. نتایج AV-Test.org به همراه تجزیه و تحلیل Tolly Group نشان می‌دهند که آزمایشگاه کسپرسکی نرم‌افزارهای جامع و محافظت کامل را برای مشتری‌های فعلی و آتی خود فراهم می‌کند. گزارش مفصل شرکت Tolly Group را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید: http://tolly.com/DocDetail.aspx?DocNumber=211132

نظرات : 0

ثبت نظر

51270