۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

پست ايران براي ارائه سرويس پست لجستيک فعال‌تر شد

به گزارش ICTPRESS ؛ کشاورز، عضو هيات‌ مديره شرکت پست، در دومين کنفرانس بين‌المللي و چهارمين کنفرانس ملي لجستيک و زنجيره تامين، چهار مرحله اصلي قبول، آماده‌سازي و تجزيه، رهسپاري و توزيع را به عنوان اقدامات اساسي پست در خدمات لجستيکي برشمرد.
وي در ادامه افزود: براساس اطلاعات UPU يک چهارم کشورهاي عضو اين اتحاديه داراي پست لجستيک هستند.
عضو هيات ‌مديره بيان كرد: زيرساخت‌هاي موجود در پست بسيار کارآمد و مجهز است، در پست ايران به واسطه وجود زيرساخت‌هاي کافي و مناسب، اين سرويس در قالب 16 هزار دفتر ICT روستايي و شهري به همه نقاط کشور حتي دورترين روستاها خدمات ارائه مي‌دهد.
کشاورز متذكر شد: پس از آن ناوگان، حمل‌و‌نقل پستي يکي ديگر از شاخصه‌هاي مهم پست لجستيک است، ناوگان پست اعم از موتورسيکلت، ماشين‌هاي شهري و کاميون‌هاي سنگين هرماه بيش از 6 ميليون کيلومتر مسافت را براي حمل مرسولات پستي طي مي‌کنند.
عضو هيات‌مديره پست توزيع کارت سوخت، دفاتر ثبت‌نام کنکور، گذرنامه‌ها و گواهينامه‌ها را به عنوان اقدامات لجستيکي و مهم پست نام برد که با همکاري ساير دستگاه‌هاي دولتي با موفقيت به سرانجام مي‌رسد.
کدپستي ده‌رقمي يکي ديگر از سرويس‌هايي بود که کشاورز از آن به عنوان شاخص‌ترين خدمت پست ياد کرد که اتحاديه جهاني پست از ايران به دليل ايجاد سرويس فوق تقدير کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

96809