۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

جشنواره و نمايشگاه دستاوردهاي صنعت فناوري اطلاعات برگزار مي شود

به گزارش ICTPRESS ، ستاد اطلاع رساني ITICC2012 ؛ جشنواره امسال با حضور مسئولان عالي رتبه كشور از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت خانه ها و سازمان هاي ذي ربط ،متخصصان و استادان صاحب نام حوزه صنعت و فناوري اطلاعات ، با بررسي و ارزيابي ابعاد مختلف صنعت فناوري اطلاعات و تلاش براي بحث و تبادل نظر در خصوص صنعت IT در حوزه هاي مختلف صنعتي و بازرگاني برگزار خواهد شد.
بنابر اين گزارش، جشنواره امسال برگزاري همايش اصلي ، مراسم افتتاحييه و اختتامييه ، سخنراني شخصيت هاي كشوري و علمي، ارائه مقالات مرتبط ، نمايشگاه دستاوردها و فناوري هاي روز در حوزه فناوري اطلاعات ، كارگاه هاي آموزشي جانبي و تجليل از برترين هاي هر يك از بخش هاي ياد شده با اهداي لوح و تنديس جشنواره را شامل مي شود.
حضور استادان به نام و مجرب بين المللي و ارائه روش هاي كاربردي در حوزه صنعت ، بازرگاني و فناوري اطلاعات و همچنين حضور مديران اجرايي بخش هاي دولتي و خصوصي از جمله ويژگي ها و فرصت هاي اين جشنواره براي متخصصان و علاقه مندان است.
به گزارش ستاد اطلاع رساني دومين جشنواره صنعت ،بازرگاني و فناوري اطلاعات، خدمات بانكي و نظام پرداخت از طريق بانكداري الكترونيكي ، استاندارد مديريت كسب و كار ، سيستم هاي اجرايي ساخت و ارائه تجربيات پياده سازي MES در شركت پارس خودرو ، شش سيگما و موارد متنوع علمي ديگر موضوع برخي از كارگاه هاي مصوب جشنواره امسال است.
كميته علمي دومين جشنواره صنعت ،بازرگاني و فناوري اطلاعات اعلام كرد : درپي استقبال كم نظير علاقه مندان به حضور در كارگاه هاي آموزشي ، اين كارگاه ها به غير از عناوين ياد شده افزايش مي يابد.
علاقه مندان به حضور در جشنواره و كارگاه هاي آموزشي جانبي مي توانند ضمن مراجعه به سايت جشنواره به آدرس اينترنتي : www.iticir.com  و آشنايي با موضوعات كارگاه ها ، فرم هاي ثبت نام را تكميل و به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.
دومين نمايشگاه و جشنواره صنعت ،بازرگاني و فناوري اطلاعات ديماه امسال در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد تهران برگزار مي شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

41340