۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

برگزارى اولین كنفرانس بین المللى مدیریت برندبه تعویق افتاد

به گزارش ICTPRESS ؛ پیروز ملك زاده، دبیر اجرایى اولین كنفرانس بین المللى مدیریت برند، در این رابطه گفت: پس از برگزارى پنجمین كنفرانس بین المللى برند، پایه هاى اولیه ادبیات برند در كشورمان تشكیل و این موضوع به دغدغه اصلى مدیران و راهكارهاى علمى چگونگى اجرایى كردن مفاهیم مدیریت برند در سازمان تبدیل شده است.
ملك زاده با اشاره به این كه دبیرخانه بین المللى برند درهمین راستا اولین كنفرانس بین المللى مدیریت برند را با رویكرد چالش ها و راهكارهاى مدیریت برند در ایران برنامه ریزى كرده است، اظهار داشت: متاسفانه برخى از شركت هاى برگزاركننده كنفرانس با استفاده نادرست از حقوق و مالكیت معنوى متعلق به كنفرانس برند در صدد برآمده اند تا برنامه هاى خود را با این دبیرخانه مرتبط جلوه دهند.
وى افزود: با توجه به برگزارى كنفرانس هاى متعدد در حوزه برند و برندسازى در ماه هاى آبان و آذر سال جارى، سوء استفاده برخى از شركت هاى برگزار كننده كنفرانس از تبلیغات همزمان كنفرانس بین المللى مدیریت برند و تقارن زمان برگزارى اولیه كنفرانس با دهه اول محرم، این دبیرخانه تصمیم به تغییر در تاریخ برگزارى كنفرانس گرفت.
ملك زاده با تاكید براین كه درسالهاى گذشته كنفرانس برند با همكارى دو شركت اینوویت و شركت پژوهشى رهیافت برگزار مى شد، عنوان كرد: پس از آن كه شركت مشاوره نوآوران داتیك سهام خود در شركت پژوهشى رهیافت پارس(معادل ۵/۸۶ درصد از مجموع سهام آن شركت) را به سهام داران غیر واگذار كرده،شركت پژوهشى گسترش رهیافت از زیر مجموعه شركت مشاوره نوآوران داتیك خارج شده و هرگونه ارتباط حقوق فى ما بین منقطع شد و ششمین كنفرانس بین المللى برند توسط این گروه و اولین كنفرانس بین المللى مدیریت توسط شركت اینوویت برگزار مى شود.
دبیر اجرایى كنفرانس مدیریت برند هدف از برگزارى این كنفرانس را توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، بومى سازى مفاهیم مدیریت برند در كشور، نهادینه كردن مدیریت برند در شركت هاى ایرانى، كمك به ایجاد و ارتقاء ارزش برند هم در سطح شركت ها و هم در سطح كشور و ترغیب سازمان ها در به كار گیرى روش هاى بهینه مدیریت برند و پژوهش در مورد آن عنوان كرد.
وى در پایان خاطر نشان كرد: اولین كنفرانس بین المللى مدیریت برند با محورهاى پژوهش و شناخت رفتار مصرف كننده، پیش نیاز ایجاد قدرت برند، معمارى برند و مدیریت سبد برندها در شركت هاى ایرانى، چالش هاى برندهاى جدید در ایجاد كانال فروش و توزیع، تعمیم برند به كالاى جدید در بازار ایران، مدیریت ارزش ویژه برند از طریق ارتباطات یكپارچه برند، ایجاد هویت یكپارچه برند و نقش آن در موفقیت برندها در بازار ایران برگزار مى شود.
اما ششمین كنفراس بین المللى برند ۲۶تا ۲۸ آذر ۹۰ در برج میلاد تهران به همت شركت پژوهشى رهیافت برگزار مى شود. این كنفرانس با هدف توسعه و ترویج دانش برندسازى و مدیریت، ترغیب سازمان ها به پژوهش در زمینه برند و تدوین استراتژى مدیریت برند، توجه قانون گذاران به تدوین قوانین و مقررات حقوقى و سیاست هاى تشویقى در پیشبرد برندهاى ایرانى،معرفى تجارب و الگوهاى موفق برندهاى ایرانى، مشاركت حداكثرى وارتقاء نقش انجمن ها، اتحادیه ها، تعاونى ها و تشكل هاى صادراتى در توسعه برندهاى ایرانى، كمك به توسعه پایدار صادرات از طریق تدوین استراتژى ملى برند و تمهیدات لازم در ارتقاء نام ایران با قرار گرفتن در رتبه بندى موسسات معتبر جهانى برگزار خواهد شد.
ششمین كنفرانس بین المللى برند با محورهاى معرفى شیوه هاى علمى و متداول ارزشیابى و ارزشگذارى برند، تبیین شاخص ها و مدل هاى اندازه گیرى و سنجش ارزش ویژه و قدرت برند در صنایع و خدمات گوناگون، مبانى و بررسى قوانین ثبت علائم تجارى و مالكیت معنو ى و مبانى علمى حقوق برند در ایران بر پا مى شود.
برنامه ها و راهبردهاى ملى برندهاى داخلى با محورهاى استراتژى هاى حفاظت، تعمیم و ارتقاء برند، جایگاه مدیریت برند وبرند سازى در چشم انداز سازمان هاى نوآور، نقش شبكه هاى توزیع در توسعه بازار هدف برند ها و ایجاد وفادارى، معمارى و هویت سازى برند و سیستم هاى تحلیل ارزش گذارى هاى مالى برند سازمان ها بر پایه مهندسى صنایع از سایر موارد قابل بحث این كنفرانس به شمار مى رود.
شاید مهم ترین و اصلى ترین محورى كه این كنفرانس بر پایه آن برنامه ریزى شده برنامه ها و راهبردهاى بین المللى در ورود به تجارت جهانى و توسعه پایدار صادرات با رویكرد اثرات نام كشور سازنده در توسعه صادرات و شیوه هاى ارتقاء آن، نقش برند سازى در توسعه پایدار صنعت گردشگرى، صنایع دستى و جذب سرمایه گذارى هاى خارجى و اثرات حضور و رتبه بندى نام شهرها و كشور در پیشبرد اهداف صادراتى باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

94183