۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

بومی سازی تکنولوژی راهی برای تحقق اهداف برنامه چشم انداز

به گزارش ICTPRESS ، صالحی در نشست خبري در حاشيه نمايشگاه الكامپ هفدهم گفت: محصولات،نصب،راه اندازی و پشتیبانی در زمینه تجهیز شبکه های مبتنی بر فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات،مطالعه فن آوری های روز،انتخاب و طبقه بندی مناسب راه کارها و درک نیاز بازار و مشتریان بوده است.
صالحي با بیان این که ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات و برقراری ارتباط پایدار با مخاطبان از دیگر اهداف این شرکت است اظهار داشت:ارایه محصولات معتبر بین المللی  در راستای این اهداف بوده است.
پیش از این و در این نشست خبری شهروز شرقی رییس هیات مدیره و موسس رسا رایانه با ارایه تاریخچه این شرکت اظهار داشته بود: در ابتدای تاسیس شرکت با مطالعه کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی توانستیم راهکارهای ارایه شده توسط آنها را بومی سازی کنیم و با توجه به دانش علمی مخابرات در سطح کشور این فناوری ها را با وضعیت موجود تطابق دهیم.
وی از کارگروه های مختلف در رسا رایانه صحبت کرد و اعلام کرد:کارگروه امنیت و نظارت را نیز به تازگی در شرکت راه اندازی کرده ایم تا طیف خدماتی را که ارایه می کنیم کامل تر شود.
در ادامه این نشست ایروانی ریاست کارگروه مخابرات این شرکت به ایراد گزارشاتی از پروژه های انجام شده و همچنین در حال انجام توسط این شرکت پرداخت.
دهستانی مدیر کارگروه توسعه بازار با بیان این که سیاست های شرکت با توجه به برنامه چشم انداز 20 ساله  کشور طراحی و تدوین شده است اظهار داشت:با توجه به اعمال تحریم های ناجوانمردانه بر علیه  کشور و محدودیت در واردات تجهیزات و تکنولوژی به کشور سعی کرده ایم تا با بومی سازی و استفاده از دانش های بنیادین و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود کشور این خلاء را پر کنیم تا برنامه چشم انداز 20 ساله همچنان به روند مثبت خود ادامه دهد.
همچنين مهدی بینا مدیر روابط عمومی این شرکت ماموریت رسا رایانه را این طور اعلام کرد: توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه ملی-منطقه ای جهت تحقیق خواسته های مشتریان خرد و کلان،همچنین شناساندن سازمان به عنوان یک مرکز دانش محور و کسب بیشترین سهم بازار در بین رقبا با توجه به تخصص و تکنولوژی های روز دنیا از ماموریت های رسا رایانه در پیشبرد اهداف ملی کشور است.

نظرات : 0

ثبت نظر

79458