۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

بزرگیان: 10 هزار شغل ايجاد شده است/از نرم افزار نويسان و متخصصان دعوت مي كنيم

به گزارش ICTPRESS ، معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه‌ی مدیریت و سرمایه‌ی انسانی رییس جمهور در مراسم اختتامیه‌ی نمایشگاه الکامپ هفدهم می‌گفت، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای را با جهاد کشاورزی امضا کرده‌ایم که بر اساس آن میزان خدمات دفاتر پیشخوان دولت الکترونیکی در روستاها به 200 خدمت خواهد رسید.
وی با اشاره به این‌که شعاری در دولت دهم مبنی بر هفت در 24 موجود است، گفت: ‌این شعار به منزله‌ی تلاش بیشتر است و تمام تلاشش را بر آن می‌گذرد تا علاوه بر رشد 20 درصدی در بخش عمومی در میان دستگاه‌هایی که در راستای دولت الکترونیکی مشغول بکارند رشد حدود 75 درصدی نیز برای شرکت در نمایشگاه داشته باشیم.
او تصریح کرد‌: ‌امسال 180 خدمت را در نمایشگاه به‌صورت آنلاین داشتیم که طبق آنچه که در برنامه به آن اشاره شده است تا پایان سال باید این عدد را به 200 خدمت در بخش تراکنشی برسانیم.
وی همچنین تصریح کرد: نیروی انسانی با دانش فناوری اطلاعات یکی دیگر از نیازها و ضرورت‌های ماست که به بیش از چند 10 هزار کارشناس در این حوزه نیاز داریم و همچنین باید دانست که حدود هزار و 400 خدمتی که در پورتال مردم ارائه کرده‌ایم، باید تا پایان برنامه‌ی پنجم به دو هزار رسانده شود.
او  گفت:‌ دولت الکترونیکی به شرط شهروند الکترونیکی محقق می‌شود که در این راستا باید زمینه‌ها و پیش نیازهای‌ اصلی و ضروری را فراهم کنیم و کاربران را به سمت استفاده از آن‌ها سوق دهیم.
بزرگیان تاکید کرد: ‌سایت کارمند ایران هم راه‌اندازی شده است که بر مبنای آن تمامی کارمندان دولت دارای کد منحصر به فردی خواهند بود و از این پس ارائه‌ی بسیاری از خدمات و همچنین بررسی وضعیت کارمندان و فعالیت‌های دستگاه‌ها بر مبنای این سایت انجام خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

77251