۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

مشکلات تامین کالا دلیل عدم حضور ما در الکامپ بود

به گزارش ICTPRESS به نقل از الکامپ تایمز، ایمان شهر بابکی مدیر مدیر عامل شرکت راهبرد رایانه پردیس  در حالی دلایل عدم حضور شرکت متبوعش در الکامپ هفدهم را بیان می کرد که در جمع خبرنگاران  در نشست خبری حاشیه الکامپ حضور داشت.
شهر بابکی با بیان این که باشگاه مشتریان فوجیتسو  در راستای این هدف و احترام متقابل به مشتریان تاسیس شده است اظهار داشت:قبل از این که بخواهیم محصولی را وارد و به بازار ارایه دهیم تحقیق و بررسی بازار را در دستور کار خود قرار دادیم.در بررسی از بازار لپ تاپ کشور به این نتیجه رسیدیم که بازارهای کامپیوتر در ایران به صورت سنتی و زیرپله ای اداره می شود و تنها ظاهر آن از حالت قدیمی و سنتی به مکان های لوکس و مدرن انتقال پیدا کرده است.
وی افزود:با بررسی محصولات قدرتمند و با کیفیت در جهان به این نتیجه رسیدیم  که فوجیتسو زیمنس که ساخت مشترک کشورهای آلمان و ژاپن است را وارد ایران کنیم تا مصرف کننده ایرانی کیفیت را با این محصول تجربه کند.
مدیر عامل شرکت راهبرد اظهار داشت:قیمت و هزینه این محصولات با علم به این که در کارخانه های فوجیتسو زیمنس در کشورهای آلمان و ژاپن تولید می شود برابری دارد با کالاهایی که در چین تولید و به ایران ارایه شده است.
وی با بیان این که خدمات پس از فروش و گارانتی به مقوله ای مهم و تاثیرگذار نزد مصرف کننده ایرانی تبدیل شده است ابراز داشت:شعار ما درراهبرد رایانه پردیس "فراتر از ایده آل " است و سعی کرده ایم تا خدماتی فراتر از چیزی که نیاز کاربر است را ارایه کنیم.
شهر بابکی  در این خصوص ادامه داد: در باشگاه مشتریان فوجیتسو زیمنس با راه اندازی یک CRM قدرتمند شبکه ارتباطی تنگاتنگی را با مشتریان ایجاد کرده ایم تا مخاطب با این تفکر روبرو نشود که توسط فروشنده رها شده است.
وی گفت:تعویض قطعه معیوب در 6 بعلاوه 12 ماه از خدماتی است که با همان قیمت نهایی به مصرف کننده ارایه می شود.6 ماه خدمات طلایی بیشتر از خدماتی است که برای مشتریان محصولات فوجیتسو زیمنس در باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده است و از این نظر خدمات طلایی راهبرد رایانه پردیس متمایز از دیگر گارانتی های ارایه شده توسط رقبا است.

نظرات : 0

ثبت نظر

79343