۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

دكتر تقي پور : وزارت ICT از اقدامات فرهنگي در حوزه شهروند الكترونيك و تلفن همراه بطور جدي حمايت مي كند

به گزارش ICTPRESS ، رضا تقي پور تصريح كرد : هر اقدامي كه به فرهنگ سازي و توسعه فعاليت هاي الكترونيكي در كشور خصوصا در حوزه شهروند الكترونيك و تلفن همراه منجر شود طبيعتا و قطعا مورد حمايت دولت و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات خواهد بود.
وي خاطرنشان كرد : اين مسئله اي است كه برگزاري دومين كنفرانس بين المللي شهروند الكترونيك و تلفن همراه را نيز شامل مي شود.
وزير ICT در ادامه اظهارداشت : اين كه ما بتوانيم واقعا خدماتي را كه به مردم ارائه مي شود از طريق الكترونيكي شدن مديريت آن، ارزان تر و آسان تر در اختيار مردم قرار دهيم جزو سياست هاي اصلي دولت و وزارت ICT  است.
تقي پور گفت : وزارت ارتباطات نيز قطعا از دومين كنفرانس بين المللي شهروند الكترونيك و تلفن همراه حمايت مي كند ، در همين راستا به همكاران مسئول در وزارت ارتباطات نيز توصيه كرديم كه حضور پررنگ و موثري را در اين كنفرانس داشته باشند و اين همراهي شامل اپراتورهاي اين حوزه نيز مي شود.
به گزارش ستاد اطلاع رساني ICECC2012 ، پيش از اين نيز بر اساس اعلام رسمي و حمايت دولت مبني بر برگزاري دومين كنفرانس بين المللي شهروند الكترونيك و تلفن همراه در سطح بين المللي ، وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري نيز حمايت ويژه خود را با عقد تفاهم نامه اي با دبيرخانه كنفرانس به صورت رسمي اعلام كرد.
بنابر اين گزارش ، دومين كنفرانس بين المللي شهروند الكترونيك و تلفن همراه دي ماه امسال در تهران برگزار مي شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

98461