رضواني: تمامي اپراتورها به انعقاد قرارداد سطح خدمات (SLA) ملزمند
به گزارش ICTPRESS؛ حسن رضواني، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اظهار كرد: كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات بهمنظور شفافسازي كيفيت ارائه خدمات در شبكه ارتباطات دادهها و رعايت حقوق مشتريان، ضوابط و چارچوب موافقتنامههاي سطح خدمات (SLA) را تصويب كرده است.
وي افزود: براساس اين مصوبه و با توجه به اعلام آمادگي شركت ارتباطات زيرساخت و شركت مخابرات ايران براي انعقاد قرارداد سطح سرويس با مشتريان خود، همه اپراتورها ملزم هستند قرارداد ارائه خدمات به يكديگر و به كاربران را در قالب مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات منعقد كنند.
بنابراين گزارش، شركت ارتباطات زيرساخت از ابتداي ماه جاري براي خدمات اينترنت، VPN/MPLS و اينترانت، تفاهمنامه سطح خدمات ارايه ميدهد و شركت بر اساس مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، اين خدمات را در چهار سطح الماس با ضريب دسترسي 9/99 درصد، سطح طلا با ضريب دسترسي 5/99 درصد، سطح نقره با ضريب دسترسي 99 درصد و سطح برنز با ضريب دسترسي 98 درصد به مشتريانش را واگذار ميكند.
حسن شاهي - معاون بهرهبرداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت - هم در اين باره گفت: در صورتي كه مشتريان شركت ارتباطات زيرساخت هيچ موافقتنامه سطح خدماتي از زيرساخت درخواست نكنند، از سطح خدمات برنز بهرهمند ميشوند، علاوه بر اين شركت ارتباطات زيرساخت بهمنظور پاسخگويي به مشتريانش به ايجاد مركز پاسخگويي شبانهروزي اقدام ميكند تا بهصورت تمام وقت پاسخگوي مسايل و مشكلات مشتريان زيرساخت باشند.
نظرات : 0