۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

عکاسی در سفر با دوربین های سری Long-zoom سامسونگ به همراه ویژگی Wi-Fi

به گزارش ICTPRESS ؛ کمپانی سامسونگ که از پیشتازان عرصه رسانه های دیجیتال و تکنولوژی های مربوط به آن محسوب می‌شود ، امروز از جدید ترین دوربین های خود پرده برداشت. مدل های WB850F  و WB150F ویژگی بزرگنمایی اپتیکال و کیفیت تصاویر را ، که از مشخصه های خانوادۀ WB به حساب می‌آید، را بهینه کرده اند. قابلیت Wi-Fi برای به اشتراک گذاری تصاویر  و ذخیره آن ، به همراه ظاهر زیبا و با دوام و سبک ، این دوربین ها را  به گزینه ای ایده آل برای عکاسی و همراهی شما در سفر تبدیل کرده است.
تکنولوژی نوآورانه سامسونگ با عنوان SMART-WiFi  به شما کمک می‌کند تا نحوۀ ثبت تصاویر، اشتراک گذاری و ذخیرۀ آنها را متحول کنید. به لطف دوربین های هوشمند سامسونگ با زوم بالا و قابلیت Auto Backup کاربران برای انتقال اطلاعات به هاردشان دیگر لازم نیست تا به دنبال کابل های مختلف بگردند. شما همچنین می‌توانید ازسرویس ذخیره سازی ابری بهره مند شوید و از فضای رایگانی که بر روی Samsung’s AllShare Play یا Microsoft Sky Drive در اختیار شما قرار میگیرد، استفاده کنید.
بدون شک یکی از بهترین جنبه های بازدید از اماکن دیدنی و فرهنگ های مختلف، به اشتراک گذاشتن آن تجربه با دوستان است. با استفاده از قابلیت WiFi شما می‌توانید تصاویرتان را ایمیل کنید و یا آن‌ها را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک گذارید. مدل WB850F از ویژگی GPS نیز بهره می‌برد تا مکانی که خاطراتتان به وقوع پیوسته است نیز در عکسهایتان ثبت شود. این تکنولوژی همچنین اجازه دانلود نقشه های مختلف را روی دوربین به شما می‌دهد و شما حتی می‌توانید فاصله خود تا نقطۀ مورد نظرتان را تخمین بزنید. برای کسانی نیز که فکر می کنند نیازی به تکنولوژی GPS ندارند ، مدل WB150 بهترین گزینه خواهد بود.
مانند پیشینیان خانواده WB ، مدل های جدید WB850F و WB150F نیز امکان ثبت جزییات زیاد را به لطف بزرگنمایی لنزشان ممکن می‌کنند. بزرگنمایی 21X در مدل WB850F برترین محصول سامسونگ از این لحاظ است که تصاویری با کیفیت 16.2 مگاپیکسل را نیز ثبت می‌کند. مدل WB150F نیز دارای بزرگنمایی18X  و کیفیت تصویر 14.2 است. دوربین WB850F همچنین دارای پروسسور لنز BSI CMOS است که از آن برای کاهش هرگونه اعوجاج در تصاویر ، حتی هنگام کمبود نور، استفاده می‌شود. این تصاویر شفاف را بعدا در صفحه نمایش VGA AMOLED و 3 اینچی این دوربین ها می‌توانید مشاهده کنید.
آقای میونگ سو پ هاب ، معاون ارشد و مسئول بخش تجارت تصاویر دیجیتال در سامسونگ، چنین می‌گوید : ثبت تصاویر و اشتراک گذاری آنها با دوستان ، یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر است. تصویربرداری بیش از ثبت کردن یک خاطره است، بلکه از آن حتی می‌توان به عنوان خاطره ای در سفر یاد کرد. با توجه به تذکر مشتریانمان مبنی بر به اشتراک گذاری سریع تصاویر ، متوجه شدیم که این موضوع ، همان نکته ای است که در دوربین های مورد اعتماد آنها ، جا افتاده است. با در نظر گرفتن این مهم ، ما ویژگی Wi-Fi را به دوربین های سری Long zoom خود اضافه کردیم . از این پس کاربران می‌توانند ضمن ثبت تصاویر بی نقص به همراه بزرگنمایی فوق قدرتمند این دوربین ها ، عکس های خود را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک گذارند.

نظرات : 0

ثبت نظر

46694