۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

سرويس دهي بدون وقفه شبكه همراه اول در مناطق زلزله زده

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، شب گذشته (دوشنبه 23 مردادماه) به مناسبت گرامي داشت روز خبرنگار و هجدهمين سالروز عرضه سيم كارت در كشور، مراسمي با عنوان «شبي با اصحاب رسانه» با حضور مديرعامل، تعدادي از مديران ارشد همراه اول و بيش از 160 خبرنگار از حوزه هاي تلفن همراه و بورس رسانه ها برگزار شد.
در اين مراسم كه همه ساله براي گرامي داشت روز خبرنگار و سالروز عرضه سيم كارت در ايران با برش كيك جشن گرفته مي شود، امسال بخاطر فوت تعدادي از هم ميهنان در زلزله اخير، اين بخش برگزار نشد و با ذكر صلوات و قرائت فاتحه ياد از دست رفتگان گرامي داشته شد.
در ضيافت شب گذشته، مهندس وحيد صدوقي مديرعامل همراه اول، ضمن خوش آمدگويي به خبرنگاران و تبريك روز خبرنگار و بازماندگان ايشان تسليت گفت.
صدوقي با اعلام اين كه بلافاصله پس از زلزله روز شنبه، كارشناسان همراه اول پيگير تبعات احتمالي بوده اند، اظهار داشت: نتيجه بررسي هاي فني كه تا 10 دقيقه پس از زلزله طول كشيد، نشان داد كه كليه سايت ها بدون             هيچ گونه مشكلي فعال بودند. در برخي روستاها نيز كه برق با فاصله زماني پس از زلزله، قطع شده بود؛ سرويس دهي آنتن ها با تأمين برق اضطراري، بدون قطعي، ادامه يافت.
وي در ادامه با اشاره به اين كه همراه اول هم اكنون بيش از 53 ميليون سيم كارت ثبت شده و 37 ميليون سيم كارت فعال در هجدهمين سالروز عرضه سيم كارت در كشور، با اظهار تأسف در خصوص جان باختن تعدادي از هم ميهنان در زلزله اخير، به لحظه دارد گفت: شبكه در حال نوسازي است و بزودي تمام شبكه همراه اول براي ارائه خدمات جديد تلفن همراه بروز مي شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

74338