۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

IT Sport Club افتتاح شد

به گزارش ICTPRESS ؛  این مراسم با حضور برخی از اعضای فعلی و سابق هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران و برخی از مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم میهمانان به احترام درگذشتگان زلزله آذربایجان شرقی یک دقیقه سکوت کردند. همچنین بهناز آریا مدیر آموزش شرکت کهکشان نور اعلام کرد به دلیل این حادثه، برنامه‌های شاد مراسم لغو شده است.
بهناز آریا همچنین در این مراسم در مورد آثار زیان‌بار استفاده مداوم از کامپیوتر صحبت کرد و راه‌های درمان آن را برشمرد.
آریا گفت: بیش از 93 درصد از کاربران کامپیوتر دچار یکی از آسیب‌های مربوط به استفاده از این فناوری از قبیل کم‌بینایی، مشکلات مچ دست، مشکلات ستون فقرات و کمردرد هستند.
وی افزود: زنان بیشتر از مردان در معرض این آسیب‌ها قرار دارند.
در ادامه این مراسم علی عباس‌نژاد مدیرعامل شرکت کهکشان‌نور از افتتاح باشگاه ورزشی فعالان فناوری اطلاعات با همکاری شرکت کهکشان‌نور و مجموعه ورزشی انقلاب خبر داد.
وی گفت: شرکت کهکشان دانا از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت کهکشان نور با هدف ایجاد زندگی بهتر با استفاده از فناوری تاسیس شده است. در تحقیقاتی که در این شرکت انجام داده‌ایم، این نکته را دریافتیم که اعضای صنف فناوری اطلاعات اصلا به فکر ورزش و دوری از آسیب‌های این تکنولوژی نیستند. بنابراین برای تشویق همکاران‌مان به ورزش، به فکر ایجاد این باشگاه با شعار "تندرستی برای جامعه فناوری" افتادیم.
عباس‌نژاد ادامه داد: در این راه با مجموعه‌های مختلفی مذاکره کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین مکان برای آنکه گرد هم آمده و ورزش کنیم مجموعه ورزشی انقلاب است.
مدیرعامل شرکت کهکشان نور گفت: اکنون فعالان حوزه فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت به  www.itsportclub.com  آسانی در مجموعه ورزشی انقلاب ثبت نام کنند.
در ادامه این مراسم باشگاه ورزشی فعالان حوزه فناوری اطلاعات توسط سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب افتتاح شد.
در این مراسم همچنین مولود ناصری‌راد به عنوان برنده مسابقه برترین داستان موفقیت کهکشانی جایزه خود را دریافت کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

56472