۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

آیا شرکت Apple نقشه های Google را برای iOS تأیید می کند؟

به گزارش ICTPRESS به نقل از CNET ؛ رسیده از گاردین (Guardian)، نقشه های بومی Google برای iOS می بایست مورد تأیید شرکت Apple قرار گیرد.
آقای Michael Grothaus مشاور پیشین شرکت Apple می گوید:"اطمینانی نیست که شرکت Apple، منابع Google را که در ترسیم نقشه استفاده می شود، تأیید كند. اگرچه گزارش شده است که برنامه های پیشرفته (app) در حال توسعه اند و می بایست تا پایان سال منتظر بمانیم تا شاهد این پیشرفتها باشیم، اما به نظر می رسد این نقشه ها یک رویداد نامحتمل را دنبال می کند ؛ با این حال شرکت Apple حاضر به تأیید این برنامه ها شده است.

 


به نقل از Business Insider احتمالاً زمان زیادی طول می کشد تا بتوان برنامه های پیشرفته Google Maps را روی iOS مشاهده کرد. ولی خبر خوب اینکه، Guardian به طور قطع اشتباه کرده است.
حداقل می توان گفت، نگرانی آنها اغراق آمیز است. زیرا شما می دانید چه کسانی از تأیید نشدن برنامه های Google Maps توسط شرکت Apple نگران هستند؟ قطعاً این افراد  برنامه نویسانی هستند که در فروشگاه App Store شرکت داشته اند.
سیاست شرکت Apple، که همان تغییر دائمی استاندارد شرایط میزبانی برای فروشگاه App Store است، همواره غیرشفاف بوده است. یک برنامه نویس می تواند یک برنامه پیشرفته را برای یک سال بنویسد تا فقط بتواند ضربه ناگهانی ناشی از تغییرات ناگهانی را در بازار برطرف كند. همیشه این اتفاق افتاده است. و این مسئله که تعدادی از هزاران کارمندی که در شرکت Google کار می کنند از طرد شدن توسط شرکت Apple بهراسند، غیرمعمول نیست. ترس از طرد شدن توسط شرکت Apple یک حالت احساسی قراردادی برای اختراع وسایل جدید شرکت Apple است.
اما آنچه گاردین درباره آن سخن به میان آورده، یک برنامه پیشرفته معمولی نیست. در اینجا موضوعات رقابت آمیز مطرح است: پایگاه ژئوپولتیک برنامه نرم افزار جهانی. نقشه های شرکت Apple با تصمیم گیری های جهانی روبرو است، مایه افتخار است که محصولی برتر به بازار راه یابد.
به نقل از گاردین:"مهم نیست که نقشه های Apple چقدر بد باشد، این شرکت همچنان از کاربران خود می خواهد تا از نقشه های گوگل استفاده كنند."
تیم کوک Tim Cook، مدیرعامل شرکت Apple اظهار داشت:"تا زمانیکه ما مشغول بهبود کیفیت نقشه هستیم، شما می توانید برنامه های نقشه مانند Bing، MapQuest و Waze را از App Store دانلود کنید و یا با رفتن به وبسایت های خودتان و ساخت آیکونی روی صفحه نمایش رایانه منزلتان به برنامه های Web ، از نقشه های Google یا Nokia استفاده کنید."

نظرات : 0

ثبت نظر

24656