۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

برنامه های شرکت مخابرات ایران برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه تلکام

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران تلکام ؛ داوود زارعیان با بیان اینکه امسال برای سومین سال پیاپی شرکت مخابرات ایران در قالب گروه مخابرات ایران در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، گفت: شرکت های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران، شرکتهای همکار مستقیم و شرکتهای سهامدار و شریک مخابرات همه در قالب یک گروه در نمایشگاه تلکام حضور دارند.
وی هدف این حضور گروهی را معرفی برند بزرگترین شرکت بــورسی کشور عنوان کرد و ادامه داد: جلوگیری از هزینه های اضافی و رقابتهای درون شرکتی و در دسترس قرار دادن تمامی خدمات به بازدیدکنندگان از دیگر اهداف این حضور گروهی است.
دکتر زارعیان با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار، 8 شرکت مخابراتی استانی، شرکت مبین نت و مبین وان، تالیا، جیرینگ، خدمات اول مبین و رهپویان از جمله شرکتهای گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام هستند اضافه کرد : این شرکتها در سالنهای 6 و 7 نمایشگاه تلکام، خدمات خود را ارائه خواهند داد.
وی ارائه خدمات مستقیم در دو بخش تلفن همراه و ثابت، عرضه سرویس های ارزش افزوده جدید و راه اندازی خدماتی که طی یکسال گذشته کار کارشناسی روی آنها صورت گرفته را از جمله تفاوتهای بارز حضور گروه مخابرات ایران در ایران تلکام 2012 نسبت به سال گذشته عنوان کرد و گفت: افزایش تعداد شرکتهای گروه مخابرات ایران از دیگر تفاوتهای این حضور است.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از معرفی چندین سرویس در حوزه ارائه خدمات ADSL در طول برپایی نمایشگاه خبر داد و گفت: فعالیت مرکز تماس 2020 شرکت مخابرات ایران برای خدمات ADSL که هم اکنون در 8 استان کشور راه اندازی شده است و قرار است به 30 استان کشور تعمیم داده شود در این نمایشگاه تشریح خواهد شد.
وی رونمایی از برند ADSL مخابرات را از دیگر برنامه های شرکت مخابرات ایران در روزهای برپایی تلکام عنوان کرد و افزود: شرکتهای رهپویان و مبین وان نیز از خدمات ارزش افزوده جدیدی در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد.
زارعیان برگزاری کارگاههای خدمات NGN و FMC بازارهای عمودی ، IPTV ، را در راستای آمــــوزش و اطلاع رسانی خدمات نوین مخابرات و ارزش افزوده از دیگر برنامه های گروه مخابرات ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام برشمرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

83508