۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

جام دیجیتال در مسیر ارتقاء دانش و آموزش جوانان و نخبگان گام برمیدارد

در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی جام دیجیتال با بیان این مطلب گفت : سرمایه گذاری خیرین نیز در این راستا می تواند در همکاری با جام دیجیتال منجر به توسعه مسابقات بازی های رایانه ای همراستا با هوشمند سازی مدارس باشد.
به گزارش ICTPRESS ؛ وی تاکید کرد : علم روز باید توسعه پیدا کند و ما از دنیای پیشرفته نباید عقب بمانیم . رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خاطرنشان کرد : مسلما اجرای برنامه ای جامع مانند جام دیجیتال در سطح ملی تحت نظارت و حمایت متولی فرهنگ اسلامی با برنامه ریزی های لازم و تعمق صورت می گیرد.
دکتر محمد رضا حافظی اظهار داشت : باید زمینه بهره مندی نوجوانان و جوانان کشور را از علم روز و فناوری های نوین به درستی فراهم کنیم و نباید بگذاریم که آن ها از این فرصت ها فاصله بگیرند.
وی تصریح کرد : در این میان بازی های رایانه ای و استفاده از محتوای مناسب به عنوان ابزار کمک آموزشی و برای تعلیم دانش آموزان بسیار موثر است .
حافظی افزود : برگزاری مسابقات جام دیجیتال می تواند با ایجاد رقابت های سالم ، زمینه را برای استفاده از بازی رایانه ای برای تسهیل در امر آموزش و توسعه دانش و آموزش در کشور به خوبی فراهم کند.
رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور همچنین یادآوری کرد : این روزها با توجه به تحولات سریعی که در جهان فناوری به وقوع پیوسته است نمی توانیم آن را نادیده بگیریم و ما هم باید از فرصت ها استفاده کنیم و فاصله خودمان را با برنامه ریزی مناسب نسبت به توسعه جهانی کم کنیم. حافظی بیان داشت : بچه های ایران استعداد و فراگیری بالایی دارند بنابراین با توجه به نفوذ دشمنان به مرزهای فکری جوانان اگر بتوانیم امکانات مناسب ، اسلامی و به روز در اختیار آنان قرار دهیم، در شرایط فعلی ، افتخارات عظیمی را به نفع کشورمان به دست خواهیم آورد.
رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : اکنون مدارس خیر ساز به سمت هوشمند شدن در حرکت است به طوری که تاکنون بسیاری از مدارس ما هوشمند شده و این روند رو به توسعه است و سرمایه گذاری خیرین در این راستا خواهد بود و این جزو اهداف جامعه خیرین مدرسه ساز است.
دکتر حافظی اظهار داشت : هدف جامعه خیرین از احداث فضاهای آموزشی و مدارس ارتقاء دانش بچه های کشور است و جامعه خیرین به این واقعیت توجه داشته و آن را محور مهم فعالیت های خود قرار داده است.
وی تصریح کرد : با برنامه ریزی صحیح، در خدمت طرح ها و برنامه های فرهنگی فناورانه ملی در مسیر توسعه دانش و آموزش در میان نوجوانان و جوانان کشور هستیم .
رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پایان گفت: سرمایه گذاری خیرین نیز در این راستا می تواند در همکاری با جام دیجیتال منجر به توسعه مسابقات بازی های رایانه ای همراستا با هوشمند سازی مدارس باشد؛ جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای تعامل با جام دیجیتال برای ایجاد زمینه های همکاری در مسیر توسعه دانش و آموزش در کشور آماده است.  
به گزارش ستاد اطلاع رسانی جام دیجیتال، پس از برگزاری موفق دوره بین المللی جام دیجیتال، تیرماه امسال با محوریت برگزاری فینال مسابقات در میدان آزادی تهران، حضور باشکوه جام دیجیتال در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال و برپایی جشنواره بین المللی جام دیجیتال برای آقایان و  برای نخستین بار برای بانوان ، اکنون برنامه ریزی های هدفمندی از سوی جام دیجیتال برای برگزاری لیگ آنلاین صورت گرفته است.
گیمرها در بیش از 20 بازی رایانه ای داخلی و خارجی مانند فوتبال در محیط های سالم به رقابت های پر هیجان خواهند پرداخت و بر اساس توانمندی های خود رتبه کشوری می گیرند.  
جام دیجیتال برگزاری مسابقات در انواع بازی های تولید داخلی و بومی را در برنامه بلند مدت خود قرار داده است.  

نظرات : 0

ثبت نظر

56369