ثبت 1600 شکایت پیامکی در سامانه 10001314
به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، سامانه دریافت شکایت پیامکهای انبوه که چندی پیش از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال راهاندازی شده بود، هم اکنون با ثبت 1600 شکایت، در حال بررسی و پیگیری این شکایات است.
بر این اساس، مشتزکان تلفن همراه میتوانند با ارسال پیامک به سامانه 10001314، شکایات خود از پیامکهای دریافتی تبلیغاتی را به ثبت رسانند. برای این منظور، مشترکان میتوانند، شکایات خود را از پیامکهای انبوه تبلیغاتی را به این سامانه پیامک کرده و در آن شماره پیامک ارسالی و متن آن را ذکر کنند تا مورد رسیدگی واقع شود.
هم اکنون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال به ارائهدهندگان سرویسهای ارزش افزوده تاکید کرده است که حتما در پیامک ارسالی، هزینه هر پیامک و شیوه قطع آن را در صورت انصراف دریافتکننده، اطلاعرسانی کنند.
نظرات : 0