۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

رونمایی از برند فروش ADSL مخابرات استان تهران

به گزارش ICTPRESS ؛ ناصر قدیرکاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اعلام این خبر افزود: در نخستین روز برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تلکام با حضور مهندس روح الهی از برند فروش ADSL برای اولین بار در نمایشگاه رونمایی می شود.
وی با بیان این که ثبت نام سرویس اینترنت پرسرعت به صورت حضوری با مراجعه به مراکز مخابراتی در سطح تهران و البرز امکان پذیر است؛ افزود: به منظور تسهیل روند خدمت رسانی شماره تلفن 2020 نیز برای ثبت نام غیرحضوری در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با بیان این که سرویس اینترنت پرسرعت ، از 128 تا 2 مگا و بدون محدودیت دانلود عرضه می شود؛ تصریح کرد: ارائه خدمات ویژه به مشتریان با سبکی تازه یکی از شیوه های مشتری مداری است؛ که گروه خدمات اول بر آن تاکید دارد.
وی با اشاره به تغییر فرایند سرویس دهی اینترنت پرسرعت به مشترکان گفت: متقاضیان اینترنت پرسرعت تنها با یک تماس با 2020 می توانند تقاضای خود را اعلام کنند؛ واحد سفیران شرکت برای احراز هویت و ارائه خدمات به نشانی ایشان مراجعه و پس از دریافت وجه، تا 48 ساعت بعد نسبت به دایری اینترنت اقدام می كنند.
قدیرکاشانی پاسخگویی مناسب و پشتیبانی 24 ساعته را از دیگر وجوه تمایز این برند خواند و تاکید کرد: هزینه استفاده از این سرویس به صورت ماهیانه بوده و هر دوماه روی قبض تلفن مشترک محاسبه می شود.
قدیرکاشانی در پایان تاکید کرد: شرکت خدمات اول TCT در استان تهران و البرز، آمادگی فـــروش، نصب و راه اندازی این سرویس در مدت زمانی بسیار کوتاه را برای مشترکان محترم اعلام می كند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8787 تماس حاصل كرده و یا به نشانی WWW.AVVALNET.IR مراجعه كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

50976