۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ارائه نرم‌افزار همراه موبايل در تلكام

اولين بار توسط مخابرات استان اصفهان در كشور و در نمايشگاه تلكام ارائه خواهد شد و گفت: اين نرم افزار مشابه نرم افزار موبايل بانك است كه با اين نرم افزار مي توانيم آخرين قبض تلفن ثابت را از طريق سامانه دريافت كنيم و قبض را باهمان موبايل پرداخت كنيم و تسويه آن نيز به روز است.
به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبري مخابرات؛ سياوشي با بيان اينكه در نمايشگاه تلكام سه دستاورد مهم ارائه مي دهيم گفت: بيشتر كارهاي ما در زمينه خدمات رساني و سرويس هاي ارزش افزوده است كه يكي از سرويس‌ها اينترنت ارزان است چـــون خيلي از مردم هنوز اينترنت پرسرعت ندارنـــد و از Dial up استفاده مي كنند.
وي افزود : براين اساس و مطابق تفاهمي كه با شركت هاي ISP داشتيم با پيش شماره 972 هر مشترك تلفن ثابتي بدون اين كه نام کاربر و رمز عبور وارد كند اين توانايي را خواهد داشت كه به اينترنت به صورت Dial up وصل شود و براي هر ماه شارژ دو هزار توماني روی قبض تلفن ثابت پرداخت می کند كه با اين دو هزار تومان مي تواند يك ماه و به صورت شبانه روزي از اينترنت به صورت Dial up استفاده كند و فقط هزينه خط تلفن معمولي برايش محاسبه مي شود.
سیاوشی درباره سرويس جديد ديگري كه قرار است مخابرات استان اصفهان در نمايشگاه تلكام ارائه كنند گفت: اخيرا سامانه‌اي براي پرداخت قبوض راه اندازي كرديم كه مردم به صورت الكترونيكي قبوض را پرداخت كنند، سامانه پيامكي به شماره 3000001818 كه مشتركان مي توانند ازطريق اين سامانه پيامكي اطلاعات قبض خود را در همان لحظه دريافت كرده واز طريق کارتهای عضو شبکه شتاب و رمز دوم قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت كنند.
وي همچنين از راه اندازي سرويس آموزش مجازي براي اولين بار در كشور خبر داد و گفت: بخش آموزش مخابرات استان اصفهان به تازگي سامانه‌اي راه اندازي كرده كه از طريق آن كارآموزو دانشجو را مي تواند به صورت مجازي بپذيرد.
سياوشي در بخشي از سخنان خود با اشاره به نمايشگاه تلكام گفت: ‌نمايشگاه تلكام فرصتي را فراهم مي‌آورد كه همه با سرويس‌هاي جديد ارتباطي ومخابراتي آشنا شوند و ما نيز قطعا مخاطبان خاصي در اين نمايشگاه داريم و طبيعي است كه براي آن‌هابرنامه‌هايي داشته باشيم كه بتوانيم به نحو احسن در نمايشگاه شركت كنيم.
وي ادامه داد : رويكرد ما اين است كه مردم را بيشتر با سرويسها و خدماتمان آشنا كنيم و برگزاري اين نمايشگاه بهترين فرصتي است كه مردم با اين سرويس‌ها آشنايي يابند.
وي گفت: تلكام از اين نظر مي تواند مفيد باشد كه مخابرات ايران و استان‌ها دستاوردها و كارهايي كه انجام داده‌اند را به نمايش بگذارند و مردم با آن‌ها آشنا شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

19257