۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

در چهارمین همایش بین المللی مخابرات ایران(ITC 2013)

مدیران و تصمیم گیران مخابراتی به دنبال تبیین نقش و جایگاه سیاستگذاری در توسعه خدمات مخابراتی کشور و بررسی چالش ها و شناخت موانع پیش رو خواهند بود.
به گزارش ICTPRESS ؛ گروه علمی تحلیلی طیف، علاوه بر حضور و سخنرانی تصمیم گیران حوزه سیاستگذاری فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در این همایش، سخنرانانی زبده از کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، بلغارستان و ترکیه با هدف تبادل دانش و ارایه تجربیات جهانی به ارایه سخنرانی خواهند پرداخت.
از مهمترین برنامه های این همایش نشستی تخصصی است که با حضور رییس شورای رقابت و نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت های PAP و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشوربه  بررسی کارنامه یک ساله مدیریت فضای مجازی کشور پرداخته و اینکه بالاخره متولی اصلی سیاستگذاری در حوزه ICT کشور کیست؟ و این متولی چه نقش و تاثیرگذاری بر روی روند توسعه یا عدم توسعه خدمات در بخش مخابرات کشور دارد؟
همچنین علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی مانند تدوین طرح تجاری مخابراتی، ایجاد برند مخابراتی و پردازش ابری توسط مشاورین زبده خارجی و داخلی ، کمیته برگزاری این همایش، با توجه به تقارن برگزاری این همایش با پایان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نمایشگاهی از توانمندیهای شرکت های داخلی در جنب این همایش برپا كرده است.
علاقمندان براي کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این همایش (88513810-021) تماس حاصل كنند و یا به سایت WWW.TEYF.IR مراجعه كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

54490