۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

بزرگترین گردهمایی خانواده ASUS در خاورمیانه شب گذشته در تهران برگزار شد

به گزارش ICTPRESS، در این مراسم عبادی مدیر این مرکز ضمن خوشامدگویی ابراز داشت: اکنون شاهد مراسمی هستیم که به یقین می توان گفت که این بزرگ ترین گردهمایی خانواده ایسوس در سطح خاورمیانه است و خوشحالیم که با تلاش همکاران توانستیم به این جمع بندی برسیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد : ما رقبای جدی و بزرگی در جهان داریم که در عرصه تولید محصولات فناوری مشغول به فعالیت هستند اما باعث افتخار است که بر اساس آمار در سال 2012 ایسوس دومین رتبه جهانی را به خود اختصاص داد.
عبادی در ادامه گفت : همه شما می دانید که این کمپانی تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت بر اساس آخرین فناوری های روز جهان و متفاوت از دیگر محصولات بکار بسته است و یکی از مهم ترین موضوعات مورد تاکید ایسوس رضایت مندی کاربران از محصولات و خدمات آن است.
در ادامه مراسم مدیران ارشد دفتر مرکزی ایسوس تهران با حضور در جایگاه میزبان برترین های هر بخش بودند که طی آن تندیس های ویژه و لوح یادبود به برگزیدگان اهدا شد.
این مراسم همچنین با اهدای جوایز نقدی و سکه بهار آزادی و غیر نقدی شامل مدل های پیشرفته گوشی موبایل و رایانه های لوحی جدید به 40 برنده به قید قرعه و پذیرایی برای ضیافت شام به کار خود پایان داد. گزارش کاملی از این مراسم را در اطلاع رسانی بعدی می خوانید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

54559