۱۴۰۳ جمعه ۲۱ اردیبهشت

پرتال جامع انتخابات جمهوري اسلامي ايران راه‌اندازي شد

به گزارش ICTPRESS سعيد سالاريان ـ معاون پشتيباني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني ـ با اعلام خبر ياد شده بيان كرد: اين شورا درصدد است با جمع آوري اطلاعات و مطالب مربوط به کليه انتخابات‌ها اعم از مجلس خبرگان، مجلس شوراي اسلامي، شوراهاي شهر و رياست جمهوري ضمن پوشش اخبار مربوطه، بانک اطلاعات جامعي را در اين رابطه توليد و در اختيار کاربران و مخاطبان قرار دهد.
وي ادامه داد: اين پرتال درصدد است که با جمع آوري و ارائه اطلاعات لازم زمينه آشنايي بيشتر مخاطبان را با نامزدهاي رياست جمهوري فراهم آورد. بر اين اساس در اين پايگاه براي هر يک از نامزدها صفحه‌اي اختصاصي طراحي شده است که به نوعي مي توان آنرا از ويژگي‌هاي خاص اين پرتال به حساب آورد.
سالاريان در پايان با اشاره به اينکه انعکاس اخبار مربوط به هر يک از نامزدها، احزاب و گروههاي حامي و نيز پايگاهها و يا وبلاگهاي مرتبط با ايشان در اين پرتال، گامي موثر درمعرفي هرچه بيشتر نامزدها به شمار مي آيد، گفت: با توجه به نامگذاري امسال به نام سال اصلاح الگوي مصرف از ناحيه مقام معظم رهبري، نامزدهاي رياست جمهوري مي‌توانند با بهره‌گيري از بستر فناوري اطلاعات و ارتباطات در مسير اصلاح الگوي مصرف در تبليغات انتخاباتي خويش گام مثبتي بردارند.

نظرات : 0

ثبت نظر

89934