۱۴۰۳ شنبه ۲۲ اردیبهشت

دريافت رايگان ديکشنري با بلوتوث و خريد کتاب با تلفن همراه

به گزارش ICTPRESS مهندس مهدي صاحب نسق، مدير فني اين طرح در توضيح چگونگي کارکرد نرم افزار فروشگاه کتاب همراه گفت: با نصب اين نرم‌افزار بر روي تلفن همراه، مشتري فهرستي از کتب انتشارات را به همراه خلاصه‌اي درباره هر کتاب مشاهده مي‌کند، سپس کتاب يا کتب مد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش مي‌دهد. نهايتاً اين سفارش در قالب پيامک براي انتشارات ارسال مي‌شود و پس از تاييد موجودي کتاب در انبار، فرد مي‌تواند در صورت عضويت در شبکه شتاب، مرحله پرداخت را از طريق تلفن همراه خود انجام و کتاب را با پيک يا پست دريافت کند.
وي ادامه داد: در حال حاضر بر روي اين نرم افزار فهرست کتب انتشارات اميرکبير موجود است که بطور منظم در سايت به روز مي‌شود. مشتري با دريافت فايل جديد و نصب آن به جاي فايل قبلي، فهرست آخرين کتب منتشره را با طبقه‌بندي موضوعي در اختيار خواهد داشت.
وي تصريح کرد: به تدريج نرم‌افزارهاي مختلف که پيشتر صرفاً در محيط رايانه‌ها قابليت اجرا داشتند، به عرصه تلفن‌هاي همراه وارد شده‌اند و دسترسي مستمر کاربران به تلفن همراه و نيز سهولت استفاده از آن، افق روشني را فراروي نرم‌افزارهاي همراه گشوده است.
مهندس صاحب نسق از ديگر محصولات عرضه شده در نمايشگاه کتاب را ديکشنري آريانپور ذکر کرد که نسخه‌اي از اين نرم‌افزار براي نخستين بار در نمايشگاه بصورت رايگان عرضه و از طريق بلوتوث براي علاقه مندان ارسال ميشود.
در نسخه رايگان که نشان دهنده کيفيت و کميت نرم افزار است، اطلاعات يک حرف فارسي و يک حرف انگليسي قرار دارد که در برگيرنده لغات، تلفظ و معاني آنها، ترکيبات يک لغت به همراه مثال‌هاي کاربردي در جمله و اطلاعات جانبي نظير نوع کلمه و يا تصوير مرتبط است.
وي در پايان با اشاره به اينکه به همراه داشتن ديکشنري براي کاربر به عنوان يک مزيت محسوب مي‌شود، گفت: نسخه اوليه نرم‌افزار ويژه دارندگان تلفن همراه با سيستم عامل Symbian است. با در اختيار داشتن اين نرم‌افزار، کاربران خواهند توانست لغات مدنظر خود را در ديکشنري فارسي به انگليسي و انگليسي به فارسي آريانپور جستجو و معاني آن را مشاهده کنند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

89447