۱۴۰۳ جمعه ۲۱ اردیبهشت

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ایرانسل اعتبار هدیه می دهد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکینی که در این روز ثبت نام خود را تکمیل کرده، مدارک خود را به ایرانسل ارسال نموده و در همین روز، نخستین تماس را از سیم کارت خویش برقرار کنند، معادل 5 هزار تومان اعتبار رایگان هدیه می گیرند.
مشترکین برای دریافت اعتبار هدیه کافیست پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک، در 27 اردیبهشت نخستین تماس را از سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود برقرار کنند.
براساس این گزارش، صرف نظر از اینکه مشترکین در چه تاریخی سیم کارت خود را خریداری کرده اند، فقط کافیست تا پایان روز 27 اردیبهشت 88  ثبت نام خود را تکمیل، مدارک را ارسال و نخستین تماس را از سیم کارت خود در این روز برقرار کنند.
مبلغ اعتبار هدیه ظرف 48 ساعت به حساب سیم کارت دائمی مشترکین واریز شده و یا به اعتبار سیم کارت اعتباری آنها افزوده می شود.
مبلغ 5 هزار تومان اعتبار هدیه ایرانسل علاوه بر 2 هزار تومان اعتبار اولیه موجود در سیم کارت های اعتباری ایرانسل می باشد و این مبلغ شامل 1456 ریال مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.
همچنین تمامی مشترکین ایرانسل می توانند فقط در 27 اردیبهشت و به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، آهنگ پیشواز دلخواه خود را با 50 درصد تخفیف ویژه خریداری کنند.
براساس این گزارش، قیمت اصلی سیم کارتهای اعتباری ایرانسل 25,600 تومان می باشد که در طول جشنواره بهار 88 ایرانسل با بهای تخفیفی 7 هزار تومان به همراه 2 هزار تومات اعتبار اولیه به فروش می رسد. همچنین بهای سیم کارت های دائمی ایرانسل نیز پس از جایگزینی 6 % مالیات فروش و عوارض با 3% مالیات بر ارزش افزوده، کاهش یافته و این سیم کارتها در حال حاضر با بهای تخفیفی 120 هزار تومان ارائه می شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

99631