۱۴۰۳ جمعه ۲۱ اردیبهشت

سطح‌ توجه ‌به‌ روابط عمومي ‌به ‌بالاترين سطح دولت انتقال پيدا كرد

به گزارش ICTPRESS احسان جهانديده در سومين همايش ملي روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي با بيان اين مطلب و با تاكيد بر اينكه برگزاري اين همايش زمينه‌اي براي پرداختن به موضوع روابط عمومي و لزوم برطرف كردن نقاط ضعف و تقويت كارآمدي‌هاست اظهار كرد: آنچه دردولت نهم به ويژه براي روابط عمومي‌ها اتفاق افتاد اين بود كه سطح توجه به روابط عمومي به بالاترين سطح دولت انتقال پيدا كرد و در سطح هيات وزيران به آن پرداخته شد.
او اظهار كرد: اين پركاري و پرتلاشي دولت باعث شده است كارآمدي و همچنين نقاط ضعف روابط‌عمومي‌ها بيشتر به چشم بيايد و همچنين بيشتر به آنها پرداخته شود. هيات وزيران، رييس جمهور و همچنين مقام معظم رهبري تاكيد دارند روابط عمومي‌ها بيشتر تقويت شوند همين امر باعث شده است دغدغه روابط عمومي‌ها نيز براي تلاش در جهت رسيدن به اهدافشان بيشتر شود.
دبير شوراي اطلاع‌رساني دولت اضافه كرد: در طول اين ساليان به خواسته‌ها و پايه‌هاي روابط عمومي كشور كمتر توجه شده بود اما در دولت نهم اين زمينه به وجود آمد كه به خواسته‌هاي روابط عمومي بيشتر توجه شود حالا نوبت روابط عمومي‌هاست كه با تلاش بيشتر دغدغه‌هاي موجود را برطرف كنند و بيشتر خدمت كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

52935