۱۴۰۳ جمعه ۲۱ اردیبهشت

سالهاست، روابط عمومي‌‌ ازموضوعات مختلف ‌رنج مي‌برد

دبير چهارمين همايش روابط عمومي الكترونيك:
سالهاست، روابط عمومي‌‌ ازموضوعات مختلف ‌رنج مي‌برد
ICTPREE - با ورود فناوري‌هاي نوين ارتباطات و اطلاعات فرصت‌هاي قابل توجهي براي جبران بي‌مهري‌ها و عقب‌ماندگي‌هاي تاريخي روابط عمومي ايجاد شده است. مي‌توانيم از اين فرصت نهايت بهره را به نفع حرفه و تخصص خود ببريم به شرط آنكه بر چالشهاي موجود غلبه كنيم.
به گزارش ICTPREE اميرعباس تقي‌پور ـ‌ دبير چهارمين همايش روابط عمومي الكترونيك ـ طي سخناني با گراميداشت 27 ارديبهشت ماه روز روابط عمومي گفت: در سالهاي اخير تلاش گروهي خانواده روابط عمومي و اطلاع‌رساني‌هاي صورت گرفته از نقش و كاركردهاي حرفه‌اي و راهگشاي روابط عمومي نوعي نياز در مديران ارشد كشور، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها براي برخورداري از يك واحد تصميم‌ساز و بعضا تصميم‌گير، برنامه‌ريز، مجري، آگاه و پيش برنده به نام واحد روابط عمومي ايجاد شده است.
وي افزود: سالهاست روابط عمومي از كيفيت نامناسب آموزش، كمبود منابع علمي شده و به روز، عدم توفيق و اعتمادسازي با مديران، كاركنان سازمان و افكار عمومي، برخوردار نبودن از جايگاه مناسب سازماني وعدم امكان ايفاي وظايف حرفه‌اي، برخوردار نبودن از جايگاه علمي مناسب در مراكز آموزش عالي و دانشگاه‌ها، نبود روزآمدي روابط عمومي ها به دليل سرعت تغييرات تكنولوژيكي و تاخير در تصميم‌سازي‌ها و تصميم‌گيري‌ها رنج مي‌برد.
تقي‌پور با اشاره به هدف تشكيل دبيرخانه دائمي همايش روابط عمومي الكترونيك خاطرنشان كرد: به دنبال آن هستيم از طريق فرهنگ‌سازي براي به كارگيري ابزار و امكانات تكنولوژيكي نوين به ارتقاي جايگاه و نقش روابط عمومي‌ها پرداخته و همزمان با ارتقاي دانش تخصصي و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان روابط عمومي و بهبود جايگاه آن در سازمان‌ها و افكار عمومي گذر از روابط عمومي سنتي و استقرار نظام روابط عمومي الكترونيك را جشن بگيريم.
وي افزود: براي تحقق اين هدف ايجاد و تقويت ارتباط با مراكز علمي و دانشگاهي و انجمن‌هاي تخصصي روابط عمومي، توليد دانش تخصصي از طريق انتشار كتب ومقالات برتر در حوزه روابط عمومي الكترونيك، تشكيل و تقويت كميته علمي دبيرخانه با هدف توسعه علمي فعاليت‌هاي دبيرخانه و گسترش دامنه تعامل با استادان و نخبگان دانشگاهي از جمله اقدامات رسيدن به اهداف دبيرخانه است.
به گفته او توليد 20 ويژه‌نامه مطبوعاتي همراه با نسخه‌هاي الكترونيكي به همراه توليد پانزده CD، كليپ تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط عمومي الكترونيك و cd بانك مقالات روابط عمومي الكترونيك و توليد بيش از40 مقاله در روابط عمومي الكترونيك توسط استادان دانشگاه از جمله نتايجي است كه توسط دبيرخانه اين همايش كسب شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

87324