۱۴۰۳ شنبه ۲۲ اردیبهشت

افتتاح سامانه پيام كوتاه اطلاع رساني بانك توسعه صادرات ايران

به گزارش ICTPRESS به مناسبت 27 اردبيهشت ماه روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي، سامانه پيام كوتاه اطلاع رساني بانك توسعه صادرات ايران توسط مدير عامل اين بانك راه اندازي شد.
دكتر پرويزيان در مراسم افتتاح سامانه پيام  كوتاه اطلاع رساني روابط عمومي بانك ‌با يادآوري تفاوت شيوه تبليغات بانك توسعه صادرات ايران به عنوان يك بانك تخصصي و توسعه اي گفت: روابط عمومي بايد زمينه ارتباط با صادركنندگان كشور و ايجاد تفكر توليد براي صادرات درميان نسل آينده را فراهم كند.
وي با تاكيد بر لزوم تبادل اطلاعات ميان بانك توسعه صادرات ايران و آموزش و پرورش كشورافزود: آينده صادرات كشور و حضور ما در بازارهاي جهاني در گرو وجود نگرش صادرات محور در ميان نسل جوان كشوراست و افزايش آگاهي و دانش آنها  اثربخش تر از تبليغات  است.
دكتر ميرسعيد نيكزاد لاريجاني در مراسم گراميداشت روز روابط عمومي گفت: مطابق نظريه
عضو هيات مديره بانك توسعه صادرات ايران :بيش از 50 درصد صادركنندگان نمونه كشور از جمله مشتريان بانك توسعه صادرات ايران هستند و به دليل مقايسه خدمات اين بانك با خدمات بانكي ساير كشورها خواهان خدمات در سطح بالاتري هستند.
سيستم ها، وظيفه ‌اطلاع از بازخورد هاي هر سيستم و سازمان بر عهده روابط عمومي است زيرا باعث مي شود سيستم با آنتروپي منفي به كار خود ادامه دهد.
عضو هيات مديره بانك توسعه صادرات ايران ،علاوه بر اهميت نقش روابط عمومي در ايجاد ارتباط مناسب ميان مديران و كاركنان سازمانها ،‌اطلاع يابي از آخرين تحولات را از ديگر رسالت هاي روابط عمومي در كمك به اداره بهتر سازمانها دانست.
دكتر نيكزاد در پايان گفت : بيش از 50 درصد صادركنندگان نمونه كشور از جمله مشتريان بانك توسعه صادرات ايران هستند و به دليل مقايسه خدمات اين بانك با خدمات بانكي ساير كشورها خواهان خدمات در سطح بالاتري هستند.
دكتر سيدوحيد عقيلي ،‌استاد دانشگاه و از چهره هاي علم ارتباطات كشور با حضور در مراسم روز جهاني ارتباطات در جمع مديران و كاركنان بانك توسعه صادرات ايران در خصوص سرمايه اجتماعي و اثرات مثبت و منفي كاربرد تكنولوژي در سازمانها به ايراد سخن پرداخت.
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي و سرديير سابق فصلنامه رسانه در بخشي از سخنان خود گفت: فعاليت روابط عمومي سازمانها در صورتي علمي است كه منتج به افزايش سرمايه اجتماعي بشود.
وي تصريح كرد: سرمايه اجتماعي از آگاهي ها ،‌نگرش ها و تمايلاتي خبر مي دهد كه افراد جامعه براي پيشبرد اهداف آن دارند و طبق نظر نظريه پردازني چون پي ير بورديو و پاتنام ،‌اگر اعتماد در جامعه اي بالا برود سرمايه اجتماعي در آن هم رشد مي يابد و وظيفه روابط عمومي هر سازماني افزايش سرمايه اجتماعي بر سازمان است.
دكتر عقيلي با تاكيد بر تدبير در كاربرد تكنولوژهاي در جامعه دانايي محور گفت :‌سازمانها بايد تكنولوژي مورد نظر و استفاده خود را ارزيابي كنند و حتي امروزه بحث مربوط به اخلاق تكنولوژي اهميت يافته است.
وي با اشاره به تبليغات شيوه هاي نوين بانكداري و بانكداري الكترونيك دركشور گفت :‌بايد تبليغات مطابق با واقعيت باشد و به كارگيري تكنولوژي دركنار آموزش ،‌افزايش ضريب نفوذ و پهناي باند اهميت دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

43483