۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

چاپگر اپسون TX700W با فناوري ميكروپيزو در بازار ايران

به گزارش ICTPRESS ،اين محصول در بين چاپگرهاي ارايه شده توسط ماديران ، نخستين مدلي است كه قابليت اتصال به شبكه بي سيم  را دارد. سيستم انتقال داده ها در اين چاپگر منطبق بر استانداردهاي شبكه بوده و مي‌توان انواع داده هاي صوتي و تصويري را توسط آن انتقال داد.
اين چاپگر چند كاره با سرعتي بالا درعملكرد وهد چاپ 6 رنگ  داراي وضوح چاپ بسيار مطلوبي است كه قابليت چاپ بر روي  CD و  DVD را نيز دارد . با توجه به اين ويژگي ها عكاسان حرفه اي مي توانند در تكميل تجهيزات آتليه خود،به خوبي ازاين فوتو چاپگر كه داراي صفحه نمايشي رنگي 5/2اينچي است ، بهره مند شوند.
TX700W  با استفاده از تكنولوژي منحصر بفرد ميكروپيزو ، استفاده بهينه از مواد مصرفي را فراهم كرده و هزينه چاپ را كاهش مي‌دهد.
تغذيه كننده كاغذ در اين چاپگر به گونه اي است كه هر دو نوع كاغذ چاپ را در خود جاي مي دهد و در هنگام چاپ عكس ، نيازي به تعويض كاغذ نيست. همچنين براي انتقال اطلاعات چاپ به TX700W مي توان از حافظه فلش و يا كارت هاي حافظه استفاده كرد. دقت چاپ در فوتو چاپگر بي‌سيم اپسون مدل TX700W تا dpi 5760x1440 مي‌رسد كه قابليت اسكن با وضوح2400x4800      dpiرا نيز داراست.

نظرات : 0

ثبت نظر

27939