۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

آخرين وضعيت استقرار نظام روابط عمومي الکترونيکي

به گزارش گروه دريافت خبر ICTPRESS ، اميرعباس تقي‌پور اظهار كرد: آخرين نظرسنجي انجام شده در اين حوزه که به سفارش دبيرخانه دايمي همايش روابط عمومي الکترونيکي و توسط مرکز افکارسنجي دانشجويان ايران انجام شده، مؤيد آنست که روند استقرار نظام روابط عمومي الکترونيک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نسبتا مطلوب است.
وي گفت: در اين نظرسنجي که 131 نفر (80.2 درصد مرد و 19.8 درصد زن) از مديران و متخصصان روابط عمومي سراسر کشور در آن حضور داشته‌اند، جايگاه روابط عمومي الکترونيک در سازمان‌ها مورد بررسي قرار گرفته است و در يک نتيجه‌گيري کلي، حداقل نيمي از پاسخگويان تعريف رضايت‌بخشي از روابط عمومي الکترونيکي ارائه نموده‌اند که نشان‌دهنده آشنايي نسبي آن‌ها با اين موضوع بوده است.
تقي‌پورادامه داد: 96.2 درصد پاسخگويان گفته‌اند که در سازمانشان از برخي تکنولوژي‌هاي روابط عمومي الکترونيکي استفاده مي‌کنند يا حداقل قصد استفاده از آن را در 6 ماه آينده خواهند داشت که اين امر نشان‌دهنده رشد مثبت استفاده از روابط عمومي الکترونيکي در سازمان‌ها به جاي روابط وقت‌گير و هزينه‌بر معمول است.
به گفته او بنابر نتايج اين نظرسنجي ارتباطات مردمي و اطلاع‌رساني الکترونيکي (43.7 درصد) و ارتباط با رسانه‌ها و نشريات الکترونيک (42.9 درصد) بيشترين موارد کاربرد روابط عمومي الکترونيکي در سازمان‌هايي مي‌باشد که از روابط عمومي الکترونيک استفاده مي‌کنند.
تقي‌پوراظهار اميدواري کرد: با توجه به مزاياي روابط عمومي الکترونيک، روند پاسخگويي وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به مخاطبانشان سرعت، دقت و گستردگي بيش‌تري بگيرد؛ همچنين به‌زودي تاريخ برگزاري پنجمين همايش روابط عمومي الکترونيک اعلام مي‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

94444