۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ورود فتوكپي هاي ‌شارپ با منوي عملكرد فارسي به بازار ايران

به گزارش ICTPRESS ، دستگاه هاي فتوكپي و چاپگر ديجيتال‌ شارپ ، مدل‌هاي AR-5625X و AR-5631X  با منوي عملكرد فارسي مشتمل بر چند صد عبارت و پبام فارسي بوده كه حاصل همكاري بخش تحقيق و توسعه ماديران و شركت شارپ ‍‍‍ژاپن جهت عرضه محصولات بومي سازي شده با فناوري پيشرفته به بازار ايران هستند تا استفاده از دستگاه را براي كاربران آسان سازد.
اين فتوكپي هاي جديد با قيمت مناسب و كيفيت بالا، مجهز به سيستم دو رو زن (Duplex) استاندارد،تغذيه كننده دو رو RSPF  و نمايشگر 1/8  اينچي لمسي LCD هستند.سرعت كپي يا چاپ متوالي در مدل AR-5625X ،25 كپي و چاپ در دقيقه و براي مدل AR-5631X،31 كپي و چاپ در دقيقه است.البته زمان تهيه نخستين كپي 5/4 ثانيه بوده كه موجب صرفه جويي در زمان و انجام كار بيشتر مي‌شود.
 همچنين سيستم دو رو زني و تغذيه كننده دو روي اين مدلها موجب مي‌شود كه هم در هزينه كاغذ و هم در فضاي مورد نياز براي بايگاني صرفه جويي شود. AR-5625X و AR-5631X داراي متعلقات اختياري از قبيل فينيشر AR-FN5A، فينيشر دوخت زني AR-F14N و كيت امنيت اطلاعات AR-FR24U/ FR25U هستند.
سرعت بالاي كپي و چاپ،كيفيت مطلوب دستگاه، صفحه نمايش لمسي و از همه مهمتر وجود منوي عملكرد فارسي و مواد مصرفي ارزان موجب شده است تا اين دو دستگاه در رديف فتوكپي هاي با كارائي بالا و پر فروش قرار گيرند.

نظرات : 0

ثبت نظر

78383