طرح دعاوي كيفيت اينترنت و رسيدگي به آن
وفا غفاريان، رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران در گفتوگو با خبرنگار ICTPRESS با بيان اين مطلب افزود: بر اساس توافقنامه سطح خدمات (SLA) شركتهاي اينترنتي متعهد ميشوند كه اگر نتوانند كيفيتي را كه تعهد كردهاند عملي كنند جريمه پرداخت مي كنند.
وي افزود: اگر فردي قراردادي را با جايي منعقد كند و ببيند كه كيفيت يا سرعت اينترنت متناسب با قرارداد نيست ميتواند مورد را به سازمان ارجاع دهد؛ البته يك بخش اندازهگيري كيفيت ايجاد شده و بخش مرتبط با رسيدگي به دعاوي در اين زمينه در سازمان در حال ايجاد است .
نظرات : 0