۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

طرح دعاوي كيفيت اينترنت و رسيدگي به آن

وفا غفاريان، رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ICTPRESS  با بيان اين مطلب افزود: بر اساس توافقنامه سطح خدمات (SLA)  شركت‌هاي اينترنتي متعهد مي‌شوند كه اگر نتوانند كيفيتي را كه تعهد كرده‌اند عملي كنند جريمه پرداخت مي‌ كنند.
وي افزود: اگر فردي قراردادي را با جايي منعقد كند و ببيند كه كيفيت يا سرعت اينترنت متناسب با قرارداد نيست مي‌تواند مورد را به سازمان ارجاع دهد؛ البته يك بخش اندازه‌گيري كيفيت ايجاد شده و بخش مرتبط با رسيدگي به دعاوي در اين زمينه در سازمان در حال ايجاد است .

نظرات : 0

ثبت نظر

32578