۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

پژوهشكده ICT جهاد دانشگاهی ، فعاليت آموزشي خود را آغاز مي كند

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومي پژوهشكده ICT جهاد دانشگاهی مهندس رامين نواب‌پور مدير مركز آموزشهاي تخصصي اين پژوهشكده با اعلام اين خبر گفت: يكي از اولويت‌هاي اصلي پژوهشكده فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در اجراي آموزش‌هاي آكادميك، برگزاري دوره هاي مشترك با همكاري دانشگاه‌هاي معتبر از جمله دانشگاه علم و فرهنگ است.
وي به آموزش‌هاي فني و تخصصي در اين پژوهشكده اشاره كرد و گفت: در قالب يك برنامه كلان، طرح توانمندسازي نيروي انساني در بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور (فاوا) را در چهار بخش برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه با آغاز آموزش‌هاي تخصصي-كاربردي در پژوهشكده اجرايي مي‌شود.
مهندس نواب‌پور با اشاره به اين كه طرح توانمندسازي نيروي انساني در بخش فاوا در چهار بخش اجرايي مي‌شود، گفت: " مهندسي فناوري اطلاعات"، "مديريت فناوري اطلاعات"، "ارتباطات و زيرساخت" و "كارآفريني و توسعه كسب وكارهاي مبتني بر ICT"  حوزه هاي اصلي است كه در اين طرح  بدان پرداخته مي شود. طراحي و اجراي اين دوره‌ها كاملاً با توجه به نياز جامعه و كشور در حوزه فاوا است.
مدير مركز آموزشهاي تخصصي پژوهشكده ICT جهاد دانشگاهی بر اجراي دوره‌هاي مديريت راهبردي  كسب و كار(MBA) در بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات اشاره كرد و گفت: دوره‌هاي MBA از دوره‌هاي مورد توجه نظام آموزشي براي توانمندسازي مديران و كارشناسان كشور است. به همين علت پژوهشكده ICT جهاد دانشگاهی با مطالعه و شناسائي نيازهاي دانشي و مهارتي مديران حوزه فاوا، نسبت به برنامه ريزي و تدوين اين دوره ها اقدام نموده است.
وي با تصريح اينكه هدف از برگزاري دوره‌هاي MBA پاسخگويي به نيازهاي واقعي كشور و كاربردي كردن آموزش‌هاي اين حوزه است، تاكيد كرد مدت اين دوره ها يك سال بوده و در چهار گرايش"مديريت راهبردي فناوري اطلاعات"، " مديريت پروژه هاي فناوري اطلاعات"، " تجارت الكترونيكي" و " كارآفريني و توسعه كسب و كارهاي فناوري اطلاعات" ارائه خواهندشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

87868