۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

دعوت از افراد متخصص براي داوري جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال

متخصص در حوزه ديجيتال و هنر براي بخش داوري دعوت به عمل آورده است.
به گزارش ICTPRESS  به نقل از ستاد خبري سومين نمايشگاه و جشنواره بين المللي رسانه هاي ديجيتال، با توجه به اينكه حوزه هنرهاي ديجيتال رشته جديدي است كه معمولاً داوران حوزه هاي هنر سنتي به برخي از ابعاد آن تمايل و اشراف ندارند، در نتيجه مسوولان بخش هنرهاي ديجيتال اقدام به ثبت نام اينترنتي علاقه مندان به داوري براي اين دوره از جشنواره كرده است.
اين بخش براي افزايش كيفيت داوري ها علاوه بر داوران سنتي اين حوزه ها، خود نيز تعدادي از متخصصان هنرهاي ديجيتال را براي داوري جشنواره دعوت كرده است.
اين اقدام بخش هنرهاي ديجيتال با هدف تزريق نيروي جوان به هيات داوري جشنواره بوده و براي نخستين بار است كه در يك جشنواره از حضور همه افراد متخصص براي داوري استفاده مي‌شود.
از ديگر اقدامات ابتكاري بخش هنرهاي ديجيتال افزودن عنوان نوآوري در فرم ثبت نام در جشنواره است كه افراد با توجه به اينكه خود خالق اثر هستند به دليل آنكه هيچ بخش از ديد داوران پنهان نماند اگر تشخيص دهند كه در بخشي از اثر خود نو آوري و ابتكار منحصر به فردي دارند مي توانند آن را در بخش نو آوري درج كنند.
اين اقدام علاوه بر اينكه موجب مي شود داوران هيچ شاخصي را ناديده نگيرند به خالق و صاحب اثر نيز كمك مي كند كه اثر وي بهتر ديده شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

70466