۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

محدوديت اينترنت به حوزه وزارت ربطي ندارد

به گزارش ICTPRESS : دكتر محمد سليماني - وزير پيشين ارتباطات و فناوري اطلاعات - در اين مراسم با اشاره به محدوديت اينترنت گفت: محدوديت اينترنت به حوزه وزارت ربطي ندارد و گروهي گزارش كارشناسي نشده را تهيه كرده و به مقامات ارسال كردند كه البته من نيز گلايه كردم كه چرا وزير ارتباطات نبايد از اينچنين گزارشي مطلع باشد ولي آن گزارش به دست مقامات رسيد و محدوديت ايجاد شد.
وي گفت: چينش نيروها و مديران و استفاده از برجستگان در درون و بيرون وزارتخانه شرايط خوبي را در چند سال خدمتم در پست وزارت ايجاد كرد و خوشحالم توانستيم از مديران برجسته در اين حوزه استفاده كنيم و آن‌ها نيز توانستند قابليت‌هاي خود را به مردم ارائه دهند.
وي با بيان اينكه به‌روزرساني تلفن در سراسر كشور در چند سال گذشته شروع شده و به سرعت به نتيجه رسيد، تصريح كرد: مشكلاتي به لحاظ فني و اجرايي در كشور وجود داشت كه سعي در برطرف كردن آن‌ها داريم و خوشبختانه نيز موثر بود و به اعتقاد من اگر مديري برنامه‌ريزي داشته باشد، مي‌تواند موفق باشد.
او با تاكيد بر اينكه كليد موفقيت در مديريت اجرايي كشور داشتن برنامه زمانبندي شده است، يادآور شد: در زمينه تلفن ثابت و همراه در چهار سال گذشته انقلابي صورت گرفت و در حوزه اينترنت هم حركت‌هاي گسترده‌اي انجام شد. به عنوان نمونه چهار خط STM1 به بيش از 100 خط STM1 رسيديم.
وي ادامه داد: اين سنگ سنگين را به راحتي نمي‌توان بيرون آورد و مقصر آن را دولت نهم مي‌دانند اما به اعتقاد من اين دولت مقصر نبوده ولي اين موضوع گريبانگير ما شد و در دولت دهم نيز اين موضوع ادامه خواهد داشت.
به گزارش ICTPRESS : در اين مراسم که با حضور معاونان، مديران و خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد، از زحمات و تلاش‌هاي چهار ساله دکتر محمد سليماني به عنوان وزير ارتباطات دولت نهم تشکر و قدرداني و مهندس رضا تقي پور به‌عنوان وزير جديد ICT معرفي شد. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

99571