۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

اعطاي نخستين اعتبار نامه سازمان تنظيم مقررات به آزمايشگاه هاي تاييد نمونه

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات ، در اين مراسم که با حضور مهندس خسروي رييس سازمان تنظيم مقررات، دکتر عباسي، رييس مرکز امور بين الملل و مهندسي ارتباطات و مسئولان شرکت ايتراک برگزار شد، مهندس خسروي ضمن تشکر از زحمات تمامي کساني که به توسعه امور زيربنايي در کشور همت مي گمارند از مسير تکاملي شرکت ايتراک در ايجاد ظرفيت هاي اساسي در کشور در راه توسعه پايدار قدرداني کرد.
وي در ادامه افزود: در راستاي انجام يکي از وظايف مهم سازمان که تاييد نمونه دستگاه هاي ارتباطي است از سال گذشته اقدام به شناسايي آزمايشگاه هايي کرديم که مي توانند ما را در انجام اين وظيفه ياري کنند. بنابراين بر اساس آيين نامه سازمان به آزمايشگاه هايي که استانداردهاي لازم را در اين زمينه رعايت کنند اعتبارنامه خواهيم داد و در همین راستا اولين اعتبار نامه به شرکت ايتراک اعطا شد.
اين آزمايشگاه که در سال گذشته 2000 ساعت فعاليت براي سازمان در جهت تاييد نمونه تجهيزات مخابراتي انجام داد، از نظر سازمان براي آزمايش هاي محيطي شامل رطوبت، دما، باران و لرزش در کشور معتبر بوده و نتيجه تست هايي که بر روي محصولات ارتباطي و موضوعات فوق بر اساس استانداردهاي مورد تاييد در اين آزمايشگاه انجام شود، مورد قبول سازمان مي باشد.
در پايان اين مراسم مسئولان شرکت ايتراک ضمن ابراز خرسندي از دريافت اين اعتبارنامه از سوي سازمان، خواهان سرمايه گذاري مشترک ميان سازمان و اين شرکت در زمينه توسعه واحدهاي آزمايشگاهي مورد نياز سازمان شدند.

نظرات : 0

ثبت نظر

81731