۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

توضيحات مخابرات يا بورس را قبول كنيم؟

نامه مربوطه 14 شهريورماه از طرف بورس به مخابرات اعلام شد كه البته تاريخ نامه براي چهارشنبه هفته گذشته بوده و دير به دست ما رسيده است.
به گزارش ICTPRESS : اين در حالي است كه دكتر حسن قاليباف اصل ـ مديرعامل شركت بورس ـ در مورد اينكه شروط شش گانه بورس به مخابرات دير ابلاغ شده است توضيح داد: هيات پذيرش در 19 مرداد 88 شش شرط را براي عرضه بلوكي مخابرات تصويب و در همان روز در سايت اطلاع رساني بورس منتشر كرد كه با گذشت اين مدت پاسخ كافي ارايه نشده است و با گذشت حدود يكماه از اعلام شروط شش گانه هيات پذيرش بورس براي عرضه بلوكي مخابرات اين شركت با ارايه پاسخ‌هاي ناقص و كلي موجب تاخير در عرضه بلوكي مخابرات شد تا مجدداً بحث‌هاي فراواني حول محور اين شركت بزرگ و پرچالش بورس بچرخد.
 قاليباف اصل در خصوص وضعيت عرضه سهام بلوكي شركت مخابرات گفت: شركت بورس مجموعاً شش سوال را طي نامه‌اي به ناشر (شركت مخابرات) ارسال كرد و شركت مخابرات بايد با سازمان تنظيم و مقررات مكاتبه و سوال‌هاي مورد نظر را پاسخ مي‌داد كه اين مكاتبه دير انجام شد و موجب تاخير در ارسال اطلاعات مورد نظر بورس شد.
وي افزود: پاسخ‌هايي كه شركت مخابرات به بورس ارسال كرد جواب مورد نظر بورس نبود، لذا شركت با ارسال نامه‌اي مجدد خواستار ارايه پاسخ‌هايي كامل و شفاف شد كه هنوز شركت مخابرات به نامه‌ دوم بورس پاسخ نداده است.
اما فيضي  گفت: يكي از دو موردي كه بورس براي پاسخ آن از ما درخواست كرده بايد از سازمان حسابرسي سوال شود و پاسخ مورد ديگر را بايد از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات دريافت مي‌كرديم.
به گزارش ICTPRESS : مدير عامل شركت مخابرات ايران ادامه داد: موردي كه از سازمان تنظيم مقررات سوال كرده بوديم آماده شده و مورد ديگر را كه پاسخش بايد از سازمان حسابرسي دريافت شود، روز (15 شهريورماه) از اين سازمان سوال شده و هر زماني كه سازمان حسابرسي آن را اعلام كند سريعا به بورس ارائه خواهيم كرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

82199