۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

نشست های تخصصی در جشنواره رسانه های دیجیتال

به گزارش ICTPRESS ، طاهریان معاون بخش نشست ها و کارگاههای آموزشی این جشنواره با بیان این مطلب گفت: در دوره اول و دوم جشنواره و نمایشگاه تقریبا 100 و 130 نشست و کارگاه برگزار شد که با توجه به استقبال سالهای گذشته امسال این کارگاهها و نشستها افزایش خواهد داشت.
وی افزود: کارگاهها و نشست های این دوره نیز در چارچوب 6 بخش اصلی و هشت بخش جانبی برنامه ریزی می شوند که افزایش کیفیت نشست ها از اهداف دوره سوم است.
به گفته طاهریان هدف از برگزاری کارگاهها و نشستها ارتقاء سطح دانش و مهارت عموم مردم و نیز متخصصان حوزه رسانه های دیجیتال است.
معاون بخش نشستها و کارگاههای آموزشی این جشنواره خاطرنشان کرد: به زودی برنامه زمان بندی این کارگاهها از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه  به آدرس www.dmf.ir اعلام می شود. افرادی که تمایل به برگزاری کارگاه آموزشی و یا نشست تخصصی در موضوعات مرتبط با جشنواره و نمایشگاه را دارند می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه کنند.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 8 تا 18 مهرماه به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی تهران برگزار می شود.
 


 

نظرات : 0

ثبت نظر

21921