۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

کتاب خوان الکترونیکی ایسوس روانه بازار می شود

البته این کتاب خوان با کتاب خوان هایی که دیگر شرکت ها تاکنون روانه بازار کرده اند متفاوت است و با دو صفحه نمایش به هم چسبیده شباهت زیادی به یک کتاب معمولی دارد .
به گزارش ICTPRESS به نقل از PhysOrg.com ، به طور کل کتاب خوان های الکترونیکی ابزارهایی هستند که می توانند صدها روزنامه دیجیتالی را دانلود  شده ذخیره کنند و در برخی موارد هم با اتصال به اینترنت، روزنامه ها و مجله های دیجیتالی دانلود کنند. در نسخه هایی که از سوی سونی و آمازون روانه بازار شده حتی جایگاهی برای سیم کارت تلفن همراه نسل سوم نیز دارد . جديدترين اين دستگاه ها از کارت های حافظه ديجيتالی استفاده می کنند که می توانند صدها کتاب را در خود ذخيره نمايند. محبوب ترين کتاب خوان "کتاب خوان سونی" است که در تابستان سال 2007 به بازار آمد. به اظهار معاون شرکت سونی، "ران هاوکينز"، اين کتاب خوان دارای حافظه داخلی است که 80 کتاب را در خود جای داده و باطريی دارد که به اندازه 7500 صفحه يا به تناسب ميزان استفاده، تا سه هفته کار مي کند.
اما نمونه ای که توسط ایسوس در نمایشگاه سبیت 2009 ارائه شد و البته در ماه ژانویه سال آینده نیز در نمایشگاه Consumer Electronics Show در لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهد شد نمونه متفاوتی از کتاب خوان های الکترونیک است .
 شرکت تایوانی ایسوس هم اکنون در تولید رایانه ها تراشه ها و نوت بوک های کم بها به جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی دست یافته و بی شک با عرضه این کتاب خوان که شباهت زیادی به کتاب معمولی دارد می توان به بازار پر رونق این محصول در آینده امیدوار بود .

نظرات : 0

ثبت نظر

89239