۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

كتاب روابط عمومي مطلوب منتشر مي‌شود‬

 به گزارش ICTPRESS ، دكتر فريبا شايگان در خصوص مضمون كتاب روابط عمومي مطلوب ، توضيح داد: اين كتاب نتيجه تحقيق و از دو بخش اصلي تشكيل شده و در آن به وظايف و كاركردهاي روابط عمومي ها پرداخته شده است .
مدرس دانشگاه علامه طباطبايي، افزود : در اين كتاب ، زيرساخت‌هاي روابط عمومي‌ها به تفكيك آورده شده است و در بخش اول آن به روابط عمومي در اسلام ، روابط عمومي الكترونيك و كاركردهاي كلان آن ، وظايف و كاركردهاي روابط عمومي‌ها ، ويژگي‌هاي روابط عمومي‌هاي برتر و رهنمودهايي از حضرت علي (ع ) در خصوص تعامل بيان شده است .
اين استاد دانشگاه ادامه داد: در بخش ديگر اين كتاب به مقايسه روابط عمومي در دستگاه‌هاي دولتي و بخش خصوصي پرداخته شده كه نتيجه پرسشنامه هاي تحقيقي از مديران و ارباب رجوع است.
عضو هيات علمي دانشگاه علوم انتظامي ،گفت:در اين پرسشنامه‌ها ميزان رضايت ، نحوه اطلاع رساني ، ارائه خدمات الكترونيك، بررسي و مقايسه و الگويي از روابط عمومي مطلوب ارائه شده است .
شايگان، افزود : اين كتاب مجوز انتشار و چاپ را از ارشاد گرفته و در مرحله ليتوگرافي است و انتشارات قدر ولايت در ‪ ۳‬هزار جلد و ‪ ۲۲۰‬صفحه ان را به زودي منتشر خواهد كرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

42045