۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

اتصال دانشگاه الزهرا به دولت الكترونيكي

تمام نامه‌هايي كه روزانه وارد سيستم دولت مي‌شود، ارتباط پيدا كند و از برنامه‌ها و خبرهاي دولت آگاه شود.
به گزارش ICTPRESS ، دكتر مباشري  افزود: زير ساختهاي اين طرح سال گذشته با كمك وزير ارتباطات و فناوري فراهم شد و طي آن امسال توانستيم به اين شبكه متصل شويم.
وي با اشاره به محرمانه نبودن مسايل دولت براي اين دانشگاه با اتصال به دولت الكترونيك، عنوان كرد:‌ ما خوشحاليم كه اين دانشگاه توانسته است در اين راستا اطمينان دولت را جذب كند.
دكتر مباشري همچنين با اعلام خبر تاسيس مركز آموزش‌هاي مجازي دانشگاه از تابستان سال جاري، تصريح كرد: البته فعاليت اين مركز هنوز آغاز نشده است، چراكه هنوز احتياج به ايجاد زيرساختها و محتواي الكترونيكي در اين زمينه وجود دارد.
وي با بيان اينكه ارايه دروس به صورت مجازي علاوه بر روش سنتي، قدم بسيار بزرگي است، افزود: برنامه ما اين است كه كليه دروس دانشگاه علاوه بر روش سنتي به صورت مجازي نيز ارايه شود، اما در ابتدا با يك رشته و يك گروه آموزشي شروع مي‌كنيم و سپس به تدريج اين طرح را گسترش خواهيم داد. با اين طرح علاقمندان در داخل و خارج از كشور مي‌توانند از محتويات اين دروس استفاده كنند.
مباشري در خاتمه با اشاره به گسترش فيبر نوري در سراسر دانشگاه در سال گذشته، اظهار كرد: هم اكنون تمامي خوابگاه‌ها به سيستم وايرلس مجهزند و در اين راستا بسياري از دانشكده‌ها و سطح دانشگاه را نيز تجهيز كرديم.

نظرات : 0

ثبت نظر

77213