۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

عرضه محصولات ویژه ایام محرم در ویترین ایرانسل

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با آغاز ماه محرم، محصولات ویژه این ماه، شامل نرم افزار تلفن همراه، تصاویر پس زمینه گوشی، فیلم، تم، زنگ تلفن و آهنگ پیشواز نيم بها بر روی ویترین ایرانسل قرار داده شده است و مشترکان با ارسال یک پیام کوتاه حاوی کد محصول مورد نظر خود، می توانند محصول انتخابی را از ویترین ایرانسل خریداری و از طریق گوشی تلفن همراه و با استفاده از بستر  GPRSو MMS دریافت کنند.
براساس این گزارش، مشترکان ایرانسل می توانند با ارسال کد محصول متنی مورد نظر خود به شماره 8282 و با ارسال کد محصول چند رسانه ای مورد نظر به شماره 8484 از ویترین خرید کنند. فهرست و كد محصولات برتر ویترین با ارسال یك پیام كوتاه بدون متن به شماره 8440 و فهرست و كد محصولات مناسبتی ویترین با ارسال یك پیام كوتاه بدون متن به شماره 8420 قابل دریافت می باشد.
همچنین مشتركین می توانند با مراجعه به لینک ویترین در www.irancell.ir، پس از ثبت نام و دریافت رمز ورود، هر یک از محصولات را که مایل باشند، خریداری نموده و یا با مراجعه به نسخه ویژه موبایل ویترین به نشانی vitrin.irancell.ir و با استفاده از بستر GPRS ایرانسل، به طور رایگان از محصولات متنوع ویترین بازدیدكرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.
در صورتی كه مشتركین قبلا از سرویس كنترل حساب اینترنتی (e-Care) ایرانسل استفاده کرده باشند، می توانند همان رمز ورود را در ویترین نیز استفاده نمایند و یا با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه 130 این رمز ورود را دریافت كنند.
براساس اعلام، مشترکین ایرانسل می توانند محصولات چندرسانه ای ویترین را به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

73008