۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

SLA در سطح لايه CORE و دسترسي تدوين شده است

اگر ميزان قطعي دسترسي او نسبت به اين توافقنامه بيشتر شود شركت ارتباطات زيرساخت بايد خسارت آن را پرداخت كند.
محمود خسروي، رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درگفت‌وگو با خبرنگار ICTPRESS با بيان اين مطلب گفت: SLA تعهداتي بين شركت ارتباطات زيرساخت و عرضه‌كنندگان، توزيع كنندگان و كاربران نهايي وضع مي‌كند و در صورتي كه شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت به تعهدات خود عمل نكنند سازمان تنظيم مقررات در اين زمينه نظارت و پيگيري لازم را انجام مي‌دهد.
خسروي با بيان اينكه سازمان مقررات و قوانيني را براي اجرا و نظارت آن انجام مي‌دهد، گفت: SLA براي اجرا ابلاغ شده و در حال حاضر در سطح لايه CORE و دسترسي تدوين شده و شركت زيرساخت و شركت‌هاي مخابرات استاني بايد آن را رعايت كنند.
گفتني است؛ توافقنامه سطح خدمات در واقع توافقي بين تامين كننده، توزيع كننده، عرضه كننده و مصرف كننده نهايي خدمات اينترنتي و اينترانتي است كه با توجه به كيفيت سطح خدمات نحوه اندازه‌گيري جبران خسارت تخطي از سطح خدمات و ضمانت‌هاي اجرايي در آن تعيين مي‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

70325