۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

راه های شناسایی نسخه های غیرمجاز کسپرسکی

به گزارش ICTPRESS به نقل از موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران به تازگی برخی محدودیت های فنی پیش آمده در ایران باعث شده است که فعال سازی برخی محصولات آزمایشگاه کسپرسکی با مشکلاتی روبرو شود.
این اطلاعیه می افزاید هم اکنون فعال سازی نرم افزارهای مجاز این شرکت از طریق رابط کاربری درون نرم افزار صورت می گیرد و نسخه های اصلی نرم افزار هیچ مشکلی در این زمینه ندارند.
در ادامه این اطلاعیه  و به نقل از عماد حفار، مدیرفنی کسپرسکی خاورمیانه آمده است:"هم اکنون برخی شرکت ها و افراد سودجو با سوء استفاده از محبوبیت محصولات کسپرسکی اقدام به فروش نسخه های غیر مجاز به قیمت های پایین تر و غیرواقعی می کنند که این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای خریداران در فعال سازی محصولات می گردد.
در اطلاعیه رسمی شرکت کسپرسکی تصریح شده است که برای شناسایی نسخه های مجاز محصولات کسپرسکی بایستی به این نکات توجه کنید:
۱- جعبه های محصولات کسپرسکی بایستی دارای لوگوی یکی از فروشندگان اصلی کسپرسکی در ایران یعنی شرکت الحسانی (Al Hosini) یا گلدن سیستمز (GSE) باشد. که اطلاعات کامل این فروشندگان را می توانید در نشانی http://www.kaspersky.com/buyoffline ملاحظه نمایید.
۲- روی جعبه محصولات باید قید شده باشد که این محصول جهت فروش در کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان می باشد.
۳- جعبه محصول باید حاوی کدفعال سازی انحصاری که روی کارت مخصوص درج شده است باشد. این کدفعال سازی قابل مشاهده نیست و با خراشیدن پوشش روی کارت قابل دیدن است.
۴- باید روی جعبه تلفن تماس و ایمیل پشتیبانی نماینده فروش درج شده باشد.
شرکت کسپرسکی تاکید می کند که سرورهای فعال سازی به درستی کار می کنند و هیچ مشکلی در زمینه فعال کردن محصولات این شرکت وجود ندارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

36026