۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

رونق در بازار جهانی سیستم آموزشی الکترونیک

به گزارشICTPRESS به نقل از " مجله آژاکس ورلد"، طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در این گزارش میزان تقاضا برای بهره مندی از خدمات و کالاهای سیستم فراگیری الکترونیک طی 5 سال آینده سالانه 8/12 درصد رشد خواهد داشت و میزان درآمد این بازار تا سال 2014 میلادی به بیش از 6/49 میلیارد دلار صعود خواهد کرد .
در این گزارش آمده است که کاربران در کشورهای آمریکای شمالی بزرگترین خریداران ابزارآلات آموزش و فراگیری از راه دور طی دوره 5 ساله (2009 تا 2014) خواهند بود .
پس از آمریکای شمالی کشورهای اروپای غربی بیشترین تقاضا را برای بهره مندی از این سرویس ها و خدمات آموزش از راه دور به خود اختصاص خواهند داد .
البته در بخشی از این گزارش آمده است که نرخ تقاضا از سوی کشورهای آسیایی نیز برای برخورداری از این خدمات از راه دور به شدت رو به افزایش است که طبق پیش بینی‌ها در سال 2014 کشورهای آسیایی بخش عمده بازار ابزارآلات و خدمات آموزش و فراگیری الکترونیک را به خود اختصاص خواهند داد .
نرخ رشد این بازار در کشورهای آسیایی طی 5 سال آینده سالانه به طور متوسط 5/33 ارزیابی شده است .
گفتنی است؛ متخصصان این موسسه تحقیقاتی معتقدند که این گزارش می تواند به فعالان بازارهای تجاری آموزش آنلاین در سطح جهانی کمک کند که محصولات آموزش الکترونیکي هر چه رقابتی تر وارد بازار جهانی کنند .


 

نظرات : 0

ثبت نظر

19636