۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

سيستم ارتباط با مشتري (CRM) از طريق sms و ايميل

به گزارش خبرنگار ICTPRESS، مهدي فرشباف با اشاره به سيستم ارتباط با مشتري (CRM) از طريق sms و ايميل گفت: ما در اين نرم افزار مديريت ارتباط موثر با مشتري را از طريق ارسال و دريافت پيام كوتاه و ايميل به انجام رسانديم ؛ اين ابزار علاوه بر فراهم كردن امكان تبليغات گسترده و هدفمند و با هزينه مناسب حفظ ارتباط را با مشتريان موجود هر سازمان يا موسسه‌اي كه از اين نرم افزار استفاده كند را به عهده مي‌گيرد.
وي معتقد است: مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن شركت‌ها به ايجاد ارتباط سودمند بر پايه بهينه سازي ارزش دريافتي و اداراكي مشتريان مي‌پردازند.
فرشباف  با بيان اينكه در طراحي اين نرم افزار از موثرترين، ايمن‌ترين و سريع‌ترين روش ارسال و دريافت sms يعني ارتباط مستقيم با شبكه مخابرات كشور استفاده شده گفت: اين نرم افزار نياز به هيچ گونه سخت افزار از قبيل Gsm modem و يا سيم كارت ندارد.
مدير عامل شركت آريا سامانه ايده گفت:  پذيرش عضويت، برگزاري مسابقات و آزمون‌ها، نظر سنجي و آمارگيري صندوق و انتقادات و پيشنهادات، خبرنامه، پاسخگويي خودكار با توجه به متن sms دريافتي و راه اندازي بانك اطلاعاتي به دو صورت online و offline را از جمله قابليت‌هاي ويژه اين نرم افزار برشمرد.
وي ارسال sms و ايميل‌هاي داراي محيط كاري كاربر پسند، بسيار راحت و سريع ، بدون نياز به سخت افزار جانبي، ارتباط مستقيم نرم افزار با سوئيچ اينترنتي شبكه پيام كوتاه كشور، استفاده از شماره‌هاي اختصاصي اينترنتي sms مانند 3000756 ، قابليت استفاده همزمان از چند شماره اختصاصي sms براي ارسال و دريافت، امكان استفاده از نرم افزار بدون نياز به شماره اختصاصي و تنها با پرداخت هزينه تعداد مشخص sms ارسالي را از جمله ويژگي هاي اين نرم‌افزار برشمرد.
وي ادامه داد: از ديگر ويژگي هاي اين نرم‌افزار مي توان به  امكان ممانعت از ارسال Emailها بعد از ارسال به سرور، ايجاد اتوماتيك نسخه‌هاي پشتيبان از اطلاعات (Backup) در زمان‌هاي مشخص، ارسال مجدد sms توسط سرور در صورت عدم تحويل موفقيت آميز، جهت اطمينان از ارسال قطعي smsها اشاره كرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

43157