۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

مشترك در قبال سرويسي دريافتي متعهد است

حتي براي استفاده از mms نيز بايد فرم مربوطه را تكميل كند ولي در برنامه داريم كه كد محرمانه‌‌اي را به  مشتركان بدهيم كه در بستر E_care ارائه خواهد شد.
علي حميدي، مديركل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ICTPRESS با بيان اين مطلب گفت: با داشتن اين كد محرمانه در صورتي كه مشترك  به سيستم وارد ‌شده و كدش را وارد ‌كند مي تواند سرويس مربوطه و مورد نظر خود را دريافت كند.
حميدي در ادامه اظهار داشت: در اين روش مشترك متعهد خواهد بود كه به هر سرويسي كه از سيستم مي‌گيرد پاسخگو باشد، اين كار بسياري از مشكلات را حل كرده و كارها را سهل‌تر مي‌كند.
حميدي همچنين از  راه‌اندازي سرويس بانك پرداخت همراه اول خبر داده و گفت: با راه‌اندازي اين سرويس مشترك به بانك مراجعه كرده و حسابي باز مي‌كند و اين اجازه را به بانك مي‌دهد كه در هر دوره‌اي اين اختيار را داشته باشد كه با توجه به مبلغ بدهي مشترك و صورتحساب تلفن همراه از حسابش پول برداشت و بدهي‌اش را بپردازد؛ فعل و انفعالي كه بانك انجام مي‌دهد به اطلاع مشترك رسانده و به او اعلام مي‌شود كه صورتحسابش به اين ميزان بوده و از حسابتان برداشت شد.
او ادامه داد: براي سهولت در پرداخت قبوض تلفن همراه توسط مشتركان همراه اول، در مرحله اول برروي بانك پرداخت، فعاليت مي‌كنيم و هر زمان كه نهايي شد آن را اعلام و اطلاع‌رساني مي‌كنيم كه طرح جديدي كه بسياري از كارها به‌واسطه آن تسهيل‌تر مي‌شود.
مدير كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران گفت: سرور اين كار آماده شده و تست‌هاي لازم را انجام داده‌ايم و بانك نيز آمادگي خود را براي انجام اين كار اعلام كرده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

12295