۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

اعتبار2500ريالي براي توسعه پروژه ويدئو كنفرانس

اين سيستم به ستاد مركزي و دفتر رئيس كل وصل شدند ولي ما براي توسعه و تكميل ارتباط ويدئو كنفرانس با كليه گمركات كشور و علي الخصوص گمركاتي را كه بيشترين سهم را در تجارت دارند آن را جزو برنامه‌هاي  سال 89  داريم كه با 2500 ميليون ريال اعتبار است.
رضا جمهوري، معاون طرح و برنامه گمرك در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS با بيان اين مطلب اظهار داشت: حدود 40گمرك بيشترين نقش را در واردات و صادرات و ساير رويه‌ها دارند كه عمدتا فعاليت برنامه‌اي ما در ارتباط با آن‌ها است، آنهايي كه كمترين سهم را در تجارت دارند در اولويت‌هاي بعدي ما هستند و در كليه پروژه‌ها به همين منوال است.
وي در ادامه با بيان اينكه با اجراي سيستم ترانزيت در 15 گمرك كشور درسال گذشته ما كليه مسيرهاي مهم ترانزيتي كشور را مكانيزه كرديم، ابراز داشت: ‌بهره‌گيري از شماره شناسايي واحد كالابا 440 ميليون ريال اعتبار از ديگر كارهاي ما در سال جاري است كه بايد اجرا شود.
وي گفت: ما در سال گذشته پروژه ارزش‌گذاري وب بنياد كالا را داشتيم كه با تحت وب شدن شيوه ارزش‌گذاري كالا در گمرك تحول قابل ملاحظه‌اي در بحث ارزش گذاري كالا، سرعت در ترخيص كالا و ايجاد وحدت رويه در اين موضوع ايجاد شد كه مااين پروژه را در اواخر سال گذشته در گمرك غرب تهران پايلوت كرديم و اميدواريم در نيمه اول سال جاري اين را در تعدادي از گمركات مهم كشور عملياتي كنيم.

نظرات : 0

ثبت نظر

60777