۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

زارعیان: تحقق نگاه تجاری‌محور برای افزایش رضایت مشتریان در اولویت برنامه‌های شرکت مخابرات

ICTPRESS - معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید بر ارائه خدمات جدید و باکیفیت و افزایش رضایت مشتریان و مشارکت با فعالان حوزه ارتباطات با هدف سودآوری بهتر، گفت: تحقق نگاه تجاری و مشتری مداری در اولویت برنامه‌های شرکت مخابرات است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، داوود زارعیان با تشریح سیاست های بخش تجاری و امور مشتریان به عنوان پیشانی ارتباط با مخاطبان در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: اهم برنامه های سال جاری بر این مطلب مهم استوار است که توسعه طرح های تجاری مانند نهضت جهادی مخابرات ایران (نجما ) در صورتی امکان پذیر باشد که آزمایش و تحویل توسط مخابرات قبلا انجام شده و همچنین سرمایه گذاری برای توسعه، باید در نقاط High ARPU و دارای مزیت مناسب اقتصادی انجام شود.

وی افزود: گستردگی شبکه خدمات پس از فروش به همراه بازاریابی هوشمند برای ارائه سرویس در نقاط دارای مزیت اقتصادی از راهبردهای اساسی بخش مشتریان در سال جاری ست.

زارعیان در ادامه تصریح کرد: حلقه‌های زنجیر، شبکه و زیرساخت ها، فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های آن، راهبرد و فرآیندها، زنجیره تامین و قراردادها، قوانین و رگولاتوری، منابع انسانی و آموزش ها، مالی و پرداخت‌ها و در نهایت امور مشتریان است که تقویت این حلقه ها، منجر به فروش بیشتر، افزایش درآمد و تجربه بهتر مشتری می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر توسعه سبد محصولات شرکت مخابرات و بازخورد مثبت فعالیت های شرکت در افزایش چسبندگی و جذب مشتریان گفت: در خدمات دیتا ۱۹۲ درصد رشد واگذاری نسبت به سال گذشته محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد از برنامه  پیش‌بینی شده، محقق شده است گفت : توسعه سبد محصولات شرکت مخابرات و تاثیر مثبت فعالیت های شرکت در افزایش چسبندگی و جذب مشتریان از جمله برنامه های شرکت برای درآمد زایی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات پس از ارائه سرویس نیز در شرکت مخابرات ایران نیاز به تقویت و گسترش دارد و در این حوزه، باید چابک‌‌تر از وضعیت فعلی حرکت کنیم که برای تحقق آن، ایجاد طرح‌های تشویقی، تکنیک‌های موثر در فروش و نگهداشت مشتریان و همچنین، تبلیغات موثر و کارآمد باید مدنظر قرار گیرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

28417