۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

تعرفه استفاده از سرويس وايمكس

اينترنت پرسرعت را براي سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌هاي تجاري و همچنين منازل مسکوني و تمامي افراد، در هر نقطه‌اي از مکان‌هاي تحت پوشش شبکه وايمکس ايرانسل فراهم مي‌آورد، به طوري که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتي در شهرهاي ديگر تحت پوشش وايمکس ايرانسل، توسط رايانه‌اش به اينترنت پرسرعت بي‌سيم متصل شود.
به گزارش خبرنگار ICTPRESS ، هزينه آبونمان ماهيانه سرويس وايمكس ايرانسل با سرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه، با طرح تعرفه پيشرفته به همراه 12 گيگابايت ترافيك رايگان، ماهيانه 30هزار تومان و اشتراك اين سرويس با سرعت 256 كيلوبيت بر ثانيه و با طرح تعرفه پيشرفته به همراه 20 گيگابيت ترافيك رايگان، 45هزار تومان است؛ همچنين استفاده از وايمكس ايرانسل با سرعت 512 كيلوبيت بر ثانيه و با طرح تعرفه پيشرفته، به همراه 45 گيگابايت ترافيك رايگان، 80هزار تومان در ماه هزينه خواهد داشت.
پيش از اين طرح‌هاي تعرفه وايمكس ايرانسل براي سرعت‌هاي 128، 256 و 512 كيلوبيت بر ثانيه، در دو نوع طرح تعرفه پايه با ترافيك رايگان مشخص و طرح تعرفه نامحدود عرضه شده بود كه با آغاز جشنواره بهاري وايمكس ايرانسل، طرح تعرفه پيشرفته با حجم ترافيك رايگان بيش‌تر نيز به مشتركين و متقاضيان عرضه مي‌شود، بنا بر اعلام در طول اين جشنواره، تمامي کاربراني که از تاريخ 21 فروردين‌ماه تا 31 خردادماه 89، نسبت به اشتراک سرويس وايمکس ايرانسل اقدام كنند، مي‌توانند از 10 درصد تخفيف در هزينه اشتراک ماهيانه دوره آتي سرويس خود بهره‌مند شوند.
همچنين 10 درصد تخفيف مذکور در حساب وايمکس کاربر ذخيره شده و از هزينه اشتراک ماه بعدي کاربران اعتباري کسر شده و يا در قبض دوره بعد کاربران دائمي منظور مي‌شود. كاربران وايمكس ايرانسل مي‌توانند از مبلغ تخفيف مذکور جهت خريد بسته افزايشي استفاده كنند؛ در حال حاضر خدمات وايمکس ايرانسل با پهناي باند 64 كيلوبيت بر ثانيه تا 2 مگابيت بر ثانيه بر ا ساس درخواست، در 10 شهر اصفهان، اهواز، تبريز، تهران، شيراز، کرج، مشهد مقدس، شهريار، شهر قدس و خميني شهر عرضه مي‌شود.
گفتني است؛ در حال حاضر دو نوع مودم داخلي و فضاي باز به مشتركان و متقاضيان عرضه مي‌شود كه مودم داخلي با آنتن داخلي خود ضمن پشتيباني از استاندارد امنيتي امكان پشتيباني از سرويس تلفن اينترنتي يا همان VoIP را هم داراست، اين مودم با ابعادي كوچك و قابليت نصب و كاربرد بسيار آسان، متناسب با فضاي منزل و يا دفاتر كار كوچك طراحي شده و با بهاي 110هزار تومان فروخته مي‌شود ، اين مودم كه در خارج از ساختمان نصب مي‌شود به علت قدرت گيرندگي بسيار بالا براي مكان‌هايي كه به علت فشردگي ساختمان‌ها فركانس‌ها ضعيف است طراحي و توصيه شده است و با بهاي 220هزار تومان به متقاضيان عرضه مي‌شود.
لازم به ذكر است؛ به منظور يکپارچه سازي دريافت وجوه، مبالغ قابل پرداخت (نظير هزينه اشتراک و ...)، در اولين روز هر ماه از حساب کاربران اعتباري کسر مي‌شود. در صورتي که از اواسط ماه، کاربر سرويس شده باشيد، تنها لازم است هزينه روزهاي باقيمانده را پرداخت نماييد و سپس با شروع ماه دوم، از اولين روز ماه هزينه ماهانه طرح تعرفه انتخابي (حق اشتراک) مربوط به کل ماه از شما اخذ مي‌شود، ميزان استفاده کاربران دائمي از سرويس، نمي‌تواند از سقف اعتبار آنها، که معادل مبلغ سپرده اوليه است بيشتر باشد. اگر مايليد بيشتر از سقف اعتبار فعلي خود از سرويس استفاده کنيد، لازم است براي جلوگيري از تعليق سرويس نسبت به تسويه حساب خود اقدام كرده و يا با افزايش مبلغ سپرده حساب، سقف اعتبار خود را افزايش دهيد؛ اما ارائه خدمات به متقاضيان استفاده از سرعت هاي بيشتر از 128 کيلو بيت بر ثانيه، مشمول قوانين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي کشور مي باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

71434